Nejste přihlášen/a.
Všichni to tady zbytečně hrotí. Nechat vychladnout a opatrně vyzkoušet. V každém případě zajet do servisu a nechat zkontrolovat. Předem zbytečně nic neměnit. Po kontrole v servisu asi nejlépe vyměnit brzdovou kapalinu, další opatření dle doporučení servisu. Obratte se na spolehlivého "garážníka", autorizovaný servis vás v tomto případě vcelku spolehlivě "odrbe".
jezdím starýmy křápy a možná proto mne překvapuje až přílišná háklivost současných aut na cokoliv... na zataženou ručku jsem jel x - krát,kontrolky mi fungují nahodile, a vím i o několika případech v mém okolí. autu se nikdy nic zásadního nestalo. souhlasím se satamem,opatrně to otestujte a jeďte. pro klid duše,at pod to někdo vleze a obhlídne to,ale nic hrozného by se stát nemělo.
ovczaaku, souhlasím s Vámi, vždyt nikdo z nás nevíme, jak hodně (málo) byla zatažena brzda a co (ne)způsobila za škodu.
asd, tak to já nejsem takový odborník, abych z chatrného pipisu situace, popsané neznalou osobou, poznal co je za závadu. Ani nevím, co se stalo po 10 minutách, když brzdy vychladly.
Nejlepší je, že je 15 příspěvků a paní tazatelka ani neraguje. Asi vozidlo prodala...
Trošku víme - "normální brzda přestala brzdit" = uvařila brzdovku = spálené obložení možtné poškození gumových dílů. Jsou to brzdy = i jako šetřílek bych vyměnil obložení a gumové díly v brzdiči (příp. prasátko) - opravné sady, u starších brzd nové kotouče/ bubny, novou brzdovku. Zas tolik to nestojí a brzdy jsou zásadní věc. Např. pokud se zkřehlé obložení urve tak se propadne pedál brzdy a než našlape tak je v kufru, to se pak ušetřit tři tisíce ze generálku brzd moc nevyplatí...
jen si tak přemýšlím - pokud by tu ručku zarvala fakt fest,asi by se nerozjela anebo by na to celkem rychle přišla. pokud ji zatáhla jako běžná ženská,tak auto jen v uvozovkách zlehka přibrzdila a prostě jela. mslm,že s přitaženou ručkou ji brzdový pedál zabíral nahoře a na to si za těch 15km zvykla. potom povolila ručku a brzdový pedál začal zabírat v běžné poloze. nemohla takto získat pocit,že to nebrzdí? jasně,že to muselo smrdět. je škoda,že lidé potom nereagují a už nenapíší,jak dopadli... nedávno se tu řešila rozstřelená dacia a tazatel už také nenapsal,jak dopadl...škoda.
Uřesním o co se jedná. Brzděním vzniká velké množství tepla. Za běžných okolností se brzdí jen omezenou dobu a následně se brzdy nepoměrně déle chladí. Při soustavném brzdění se vyvíjí stále další teplo, které se šíří od třecích ploch do okolí. Potíž je v tom, že v okolí jsou brzdovà kapalina a i např. pryžové díly. Tyto díly mohou být vysokou teplotou poškozeny. Pro představu, teplota brzd může být tak vysoká, že ocel září do červena. Proto, i kdyby se zdály býti brzdy pocitově funkční, je kontrola servisem nezbytná, případné selhání se projeví spíše při vysoké rychlosti, než na parkovišti, porucha má tedy vysokou závažnost a její příchod je skoro nedetekovatelný.
III.-dokázal krátce vyjádřit důležité.+Teplotou jsou zcela určitě zničeny těsnící gumičky v prasátku,prachovky,brzdové kotouče jsou vyhřáty a běžně se zkroutí,kapalina se odpaří a ztratí vlastnosti.Zcela vyjímečně se podaří obnovit brzdicí vlastnosti systému zadní brzdy.Zajímala by mě spotřeba za těch 15 km.
JB
Jitkamala, i to se stane, policista před několika dny zastavil při noční kontrole automobil vyšší cenové třídy, pilot v nejlepších letech dle vzhledu také vyšší společenské třídy předkládá doklady, včetně na přívěsný vozík, policista odpoví toto nepotřebuji vlek nemáte, pilot pán tvorstva vyběhne s plechové kukaně a zírá a zírá a zírá, přívěs není, ano přívěs se později nalezl 20 km zpět v příkopu patřičně upraven po přistání
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.