Nejste přihlášen/a.
Tak to ti opravdu jenom připadá, protože felicie 1.3MPI zrychlí 0-100km/h o celé 4s rychleji.
To je rozdíl třídy.
Asi tomu nebudete věřit, ale sám jezdím s Fabií 1,9 TDI 74kW a v práci jsem vystřídal několik aut s motory TDI a i přesto mi ten VW Fox s motorem 1,2 40kW připadá jako poměrně živé auto, samozřejmě, že to nezrychluje jako TDI, ale ten rozdíl ve zrychlení není tak veliký a to ta moje Fabie TDI je v dobrém stavu, bez závad, které by měly vliv na výkon motoru. S Fabií HTP jsem jel, ale ten Fox mi připadá živější, jak jsem jel s kolegovo Foxem, tak za námi jel někdo s Audi A4, lepil se na nás a na konci obce jsme mu ujeli, jelikož ten Fox zrychluje dobře odspodu, předjel nás až když kolega zvolnil a jel klidnějším stylem. Opravdu nepřeháním. Prostě nechápu, že většina tvrdí, že motor HTP ve Fabii nejede, když tady u Foxe ten samý a možná i slabší motor (40kW vs. 47 nebo 51kW) zrychluje poměrně slušně a navíc když jsem toho kolegovo Foxe řídil, musel jsem opatrně pracovat s plynovým pedálem, jinak bych překročil dovolenou rychlost. Dokonce jsem párkrát jel i s půjčeným VW Golf IV s motorem 1,6 16V 77kW a ten i přes vyšší výkon motoru vůbec nejel, i přesto, že jsem ho točil do vyšších otáček, po sešlápnutí plného plynu zrychloval jen velmi pomalu, to ten Fox je oproti tomu Golfu IV raketa. A vážně nepřeháním. Prostě když porovnám výkon toho Foxe s jinými auty se stejným nebo podobným výkonem motoru, zrychluje Fox velmi dobře, nikdo by asi nevěřil, že má jen 40kW, prostě působí tak, jako by měl výkonnější motor. Napadá mě jedna věc, a to, že ten Fox se stejným motorem jako Fabia HTP může mít třeba jinou převodovku, jiné převodové poměry. Může být třeba kvůli jiné převodovce výkonnější? Kolega u toho Foxe nemá žádné úpravy, které by zvyšovaly výkon motoru. Zná někdo toho Foxe? Zajímaly by mě zkušenosti. Divím se, že jich jezdí tak málo. Čím to může být? Byly nespolehlivé nebo o ně byl malý zájem z jiného důvodu?
Doporučujete mi toho Volkswagena Fox nebo ho nemám kupovat? Není mi jasné, proč jich u nás jezdí málo, z jakého důvodu ho lidé moc nekupovali? Vždyt Volkswagen je u nás oblíbená značka
Fox se u nás prodával jen s nepraktickou třídvéřovou karoserií, jen s jedním motorem a s omezenou nabídkou výbav. Navíc u něj byly delší dodací lhůty, jelikož se dovážel z Jižní Ameriky. Proto byly prodeje poměrně nízké.
1) VW Fox má modernizovanou verzi HTPéčka s účinějším sáním se samostatným filtrboxem (Fabia první generace měla vzduchový filtr v krytu motoru). I přes oficiálně uváděných 40 kW je pravděpodobné, že reálně bude mít 44 kW, tak jak to měly modernizované HTPéčka ve Fabii druhé generace.
2) VW Fox je asi o 70 kg lehčí než Fabie. Právě u slabších aut se rozdíl v hmotnosti projevuje nejvíc.
3) HTPéčka mají nakrátko odstupňovanou převodovku, což v příměstském provozu dynamice velmi pomáhá.
Ve výsledku to v příměstském provozu asi nepojede špatně. Jedničkové Fabie s tímto motorem jsou pomalejší. Zejména na kombík je těch 40 kW opravdu málo.
Foxe neznám ,jeden čas sjsem jezdil s předchůdcem s VW Lupo 3L s motorem 1,2TDi s robotizovanou převodovkou.Výkon mělo papírově 40 při prodkém sešlápnutí plynu údajně ŘJ změnila na 44kW. Běžně jsem s ním ve dvou jezdil ,nepředpisově jako růžovoučké zvířátko , 140 km/h .Když jsme chvátali po práci domů.Jelo to slušně,tedy na to že to byl těžkej bezúdržbák (por příklad-když jsem jej dostal tak už měl na najeto přes 30 000km na olej a co jsem s ním skoro 2 roky jezdil -olej se nevyměnil,šéf na to sr...)pak odešla převodovka ...Jinak místo Foxe bych bral spíše škodu Citigo to jšen že citigo jsem viděl,a líbí se ale Foxe jsem ještě ve skutečnopsti na cz cestách neviděl jen předchůdce-Lupo a seata Arosu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.