Nejste přihlášen/a.
Známý potřebuje zapojit DO k tomuto vehiklu (1996) protože všechny tři zámky u dveří už jsou kaput. Pracovní auto Centrál jako takový zevnitř funguje, ale nemohu najít povelové vodiče. Na dvou se střídá +/-, ale vždy je tam jedno trvale. Taky tam navíc (myslím zámek u řidiče) vede trvalé +, ostatní nespínají ani proti +, ani kostře. Podobnou věc jsem teda zatím neřešil. Navíc schema centralu na netu taky nemohu najít. Neví někdo? díky
mam pocit že to reaguje na plusový impulsy snadno ověříš žárovkovou zkoušečkou
dole návod s přípojnými místy
vem tu zkoušečku jednu stranu dej na stálej plus a druhou napichuj jednotlivě dráty co dou do dveří řidiče
až ti to na jeden zamkne a na druhej odemkne tak na ně napoj výstupy z tý uni dálky
pokud by to nereagovalo na plus opakuj hledání ze zkoušečkou napojenou na kostru vozu
Není to zas tak pravda, ten návod. Nevím, proč takový vehikl má centrál jak nedobytná pevnost. Celkem asi 11 vodičů k zámku. Magoři
Podivné, u blbého WW. Jiná auta mají také dabl loock a stačí čtvrtina vodičů. Ale už tuším, jak to asi funguje.
to je nějaka blbost ne? do toho zámku jde 4 max 6 drátu.. máš tam plus mínus a koncáky. jestli spíš nemyslíš dveřní jednotku.. tam je celkem velky štekr.
Žádnou jednotku ve dveřích to nemá. Je to 1996. Prostě tam vede tolik vodičů. Ale jak píšu, asi vím, jak to je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.