Nejste přihlášen/a.
čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Dobrý den,
děkuji za Váš názor. Já bych to nebral že jsou poruchovější než jiné. Bývalá kolegyně má Citroena C8, 2.0 HDI, které koupila při 150 tis. a nyní má přes 300 tis. a jen běžné opravy. Našel jsem hodně chváli, ale samozřejmě i negativní. Je to dle mého jak se kdo o auto stará, popř. předchůdce staral nebo opravdu se může padnout na špatný kus. Je to stejné jako se Škodou a VW. My máme ještě Octavii 2 v automatu, 1,9 TDI, o kterou se starám a vše v pohodě, běžné opravy. Nicméně jsem již měnil 3 zámky, tlačítka, čidlo klimatizace, most na zhaviče, ale to beru jako běžné opotřebení. Na druhou stranu mám kamaráda, který měl také Octavii v 1,6 benzínu. Servisoval ji jak se mělo apořád něco opravoval. Je to o konkrétním kusu a motoru. Např. 2.0 HDI a 2.0 JTD jsou pověstné svojí kvalitou, kterou hodnotí lépe jak TDI. Dříve chtěl dokonce VW koupit FIAT, protože by tím získal motory JTD. Další věcí je, že výše jmenovaná trojka se prodává s velkými nájezdy, takže si myslím, že kdyby byly poruchové, tak by o ně nebyl zájem a bylo by snadné je sehnat s malým nájezdem.
Každopádně berte to jako můj názor, který výše uvedenou trojku nechce nijak vyzvedávat :o) Přeji heký den.
Tak když to víš, tak proč se ptáš?
Tahle trojice je velký průser. Ono je to znát i z ceny, za kterou se prodávají. Není nízká jen tak. Znám majitele několika těchto vozů a jsou velice často v servisu. Důvod je především komplikovanost těchto aut(elektroinstalace) a některé vyloženě průserové motory.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.