Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám motorku jawa 555, která chytne až cca na 20 šlápnutí.Ale když chytne, chvíli na ní jedu a vypnu jí, tak chytne okamžitě na šlápnutí. Nevíte co s tím?
Co svíčka? Je čistý karburátor a správně nastavený? Teď si nejsem u motorky jistej,ale má to sytič?-zkontrolovat i tohle
Spíš myslím, že tam jde špatně benzín.Protože když to roztlačím a chytno to, tak to pak jde na pohodu našlápnout.
No protože už se ti motor zahřeje a na následný start není třeba tolik paliva jako na studený start. Tohle samý dělala 120 se závadou sytiče,studený to nechtělo chytit,zahřátý úplně na pohodu.
V každém případě to bude chtít vyčistit a zkontrolovat karbec. Taky na tu svíčku bych se podíval,pokud je tam už hodně dlouho,její parametry špičkový už dávno nebudou
Zdravím,jako první vyměn svíčku.Sklapni kontakt na svíčce na 0.04 až 0.05mm.Porádně vyčisti karburáto a nastav-ho.Jěště vyměn palivový filtr.Jde málo benzínu do motoru.Když startujete musíte porádně napumpovat karburátor,až přepadem bude vytíkat benzín,potom parkrát nastartovat s vypnutím zapaování a z plným plynem.Pak zapneš zapalování, a musí hned chytnout.
Dovolím si vás opravit. Vzdálenost kontaktů nebude určitě 0,05 mm (pět setin) nýbrž 0,5, někdy až 0,8 mm. Karburátor se nepumpuje. Stačí kolík, který vyčnívá z plovákové komory na chvíli stlačit. Tím se stlačí i plovák ke dnu komory, uvolní se tak přívod benzinu a komora se přeplaví. Vždycky jsem se divil, proč řidiči "pumpují" kolíkem, tímto konáním jen poškozují plovák.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.