Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém na STK

Od: bbb® odpovědí: 10 změna:

může být problém se zalomeným žhavičem na STK?

Že by jako auto neprošlo?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

majcoo

0x
A v com bol problem u stk ked si nepresiel? Ako si prisiel nato ze je zalomeny zhavic?
bbb®

STK mě čeká až za rok a žhavič mám zalomený od automechanika ... tak to vím, ale slyšela jsem že by to nemuselo projít na STK.

prazskejpepik*

nikoho nezajímá zalomený cokoliv v motoru. STK zajímají emise a pokud má zalomená žhavící svíčka vliv na kvalitu spalin, tak samozřejmě neprojde.

To Vám žhavku zalomil mechanik? Pokud ano tak to měl ve své režii opravit , sundáním hlavy-hrozí totiž, že zbytek žhavky spadne do válce a zničí jej! Ale nefunkční žhavka,pokud to neovlivní emise a nezapíše závadu do ŘJ, nemá mimo špatné starty v zimě vliv na nic!


doplněno 03.05.17 16:15:

A na jakém autě a jaký motor?Podle popisu jde o HDi?Tam se to stává když to dělá "odborník"!

bbb®

no to by bylo hezké, kdyby to ve vlastní režii opravil, to se ale nestalo a opravu vyčíslil na 20 tisic...


doplněno 04.05.17 13:14:

ano, jedná se o HDi, a bohužel se to stalo, určitě to neudělal schválně a už to ani neopraví, páč s podnikáním skončil,

ted řeším, kde to nechat opravit pokud tedy musím, jezdím s tím od listopadu, prý je to tak zapečené, že to do motoru nespadne..no nevím..

vanad1*

Pokud zalomil žhavič mechanik, tak ve své režii sundá hlavu, nechá odvrtat žhavič a vy jako charakter mu přidejte polovinu ceny těsnění pod hlavu.Práce udělá on zadarmo, aby si příště pamatoval, že má namazat závit žhaviče grafitovou vazelínou právě proto, aby se mu nekousl žhavič.

Poku odmítne, jděte na ČOI.

 


0x

zalomenej žhavič doporučuju svěřit pouze těm co umí

vytahovanivstriku.cz/...

jinak je tu možnost že bude zapisivat chybu na motoru a stim by na emisích už mohli mít problém

bbb®

Bohužel je zalomený tak, že firma s tím neudelá nic, takže nezbývá než sundat hlavu atd..to je rozpočet docela vysoko.

Takže jsem to tak nechala mám vyměnený tři žhavky nový takže to v zime chytalo nakonec, ale pokud by byl problém na STK tak to prostě budu muset řešit.

asd1

Pokud mechanik zalomil a chce na vaše náklady sundavat hlavu, tak ho pošlete do háje. Hlava dolů nemusí, viiz ten odkaz od Dabla. A pokud už hlavu dolu, tak by po vás měl chtít jen nákupku materiálu a práci udělat zdarma.

Zbytek žhaviče může spadnout do válce = motor udělá pápá. Doporučuju řešit co nejdřív, beztak to blbě startuje a v zimě by byl problém. Ponecháním stavu nic nezískáte, jen riskujete poškození motoru.

u toho hdi musi jit palice dolu jelikož tam jsou myslim zezadu.. ne jak u koncernu zepředu a místa mraky. máš to i v tom odkazu.ale 20cka je celkem přepal podle mě. sunda se hlava, odveze hlavařovi, ten vytahne žhavku a srovna hlavu, nove těsnění, možná šrouby, dá se zpátky, otazka co rozvody, popř hydra. .. kdyby se nic nedělalo tak 3tis.+ prace.. a nebo motor ven ale otazka je co je jednodušší :D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]