Nejste přihlášen/a.
Zdar moji rádcové a rádkyně. Už jednou jsem zde pokládal otázku na kterou jsem dostal perfektní odpověď . Spoléhám na Vás i teď... Řeším dylema, jelikož autům nerozumím. Mám vyhlídlé fiat punto (bázáč), mají tam dva. Jeden -> 1.9 JTD, nafta, rok 2002, najeto 141 tis., 6x airbag, klimatizace, palubní počítač, ABS
druhý-> 1.2 18V, rok 2002, najeto 70 tis., bez airbagu, palubního pc, ABS, zbytek výbvy se shoduje.
První má jasně lepší výbavu o pár tisí víc najeto, naftový motor, druhý má mín najeto, ale je to benzin a chudší výbava. Který je lepší? Jinak cena stejná... Prosím o radu nějakého odbroníka. Díky...
doplňte třeba jestli jezdíte více krátkých tras (hodí se spíše benzíňák, mj. i do městského provozu) nebo více dlouhých (např.i dálnice) na které se lépe hodí Diesel. Jinak u mě je volba jasná, ikdyž nejsem zastánce 1.2ky tak těch 140tisíc najeto u JTD mě moc nevyhovuje. Lepší je těch 70. Obecně se tu dosti objevuje, že bývají "stočené" KM tak s tím počítejte a ten JTD může mít klidně 150-160 nalítáno.
Díky za odpověď, no radu beru na vědomí a koupím toho benzíňáka, i když tý 1.9 tky je mi celkem líto, ale pravda, že má vác najeto. Jinak jezdit budu spíše po městě, jednou za čas někam dál. Takže volba jasná, moc díky
když punto, tak ne z bazaru, počítejte se skrytými vadami a s tím, že má najeto o 100 tisíc více než prodejce udává
Jen, ještě když jsme u toho, když teda ne punto tak jaké auto z bazaru do 80 000,od roku min. 2002, spolehlivé, a zároven pekné na pohled. Punto mi přijde ideální, jen sem potřeboval poradit mezi dieslem a benzinem, přeci na každém (i novém) autě nějaký ten zádrhelek je, nebo ne?
když máte 80 tisíc, kupte si toyotu yaris v Německu, punto je šunt..Nebudete litovat, za 80 tisís koupíte auto r.v. 2000, když bude mít najeto 150 tisíc a vyplněnou servisní knížku, počítejte s tím že vydrží minimálně půl milionu km...ještě Vám zůstane pár tisíc na servis a přihlášení...a na oběd a kafe v německu...možná i na nějaký malý nákup...slušná toyota tam byjde na 2500tis. eur...já ty šunty Punta a další c se vozí přihlašuji denně, auto které má skutečně najeto 250 tisíc km nebo půl milionu a sloužilo původně jako taxi v Příži má při přistavení na STK uvedeno v protokolech stav tachometri 129 tisc...nebo 113 tisíc km...atd...prostě Vás s největší pravděpodobností bazar podvede, a nic s tím neuděláte...
K té Toyotě, pokud chcete auto , která je spolehlivé a které Vás doveze kam potřebujete, je to neoptimálnější volba...motor 1.0 VTec s proměnlivým časováním sacích ventilů dává výkon 50 kw, tedy u aut do r.v. 2002, kdy se upravil emisní systém a výkon byl snížen na 48 kW...Víte, co je to 50 kW na motor s objerme 1 litr? Ve své době unikát...Kolik že má to Punto? 25kW nebo 37? A víte, kolik kW má moderní Fabia 1.,2 HTp se 4 ventily na válec? Pojistka u litrového auta je za pakatel, provoz 5- 5,5 litru na 100 km také solidní...auto potřevuje pravidelný servis,t.j. jednou ročně výměnu oleje a kontrolu, nic se na něm, nekazí, je to držák...Ale je to jen můj názor, kupte si klidně něco jiného...ale upozorňuji Vás, že z roku 2000 nic lepšího než Yarise nekoupíte...jen šunta, do kterých budete sypat peníze...Heslo Japonec aý nakonec tady nepaltí...Drtivá většina těchto autíček plní emisní normu euro 3, i z roku výroby 1999...Punto tak maximálně euro 2...
Díky moc za odborný názor, určitě to hodně zvážím, jen nevím jak koupit auto v německu, zní to možná dětinsky ale je to tak Trochu se toho bojím, nedomluvil bych se, atd, atd. ale poohlídnu se po toyotě v česku, moc díky
Když se poohlédnete po toyotě v česku, připravte se na to, že auto z dovozu s čistopisem technického průkazu, nebo auto z dovozu již registrované bude bez servisní knížky...minimáně 90 procent těchto aut..majitel - prodejce Vás bude obelhávat a vysvětlovat, proč jí k autu nemá...samozřejmě proto, že má auto najeto o hodně víc, než ve skutečnosti uvádí, respektive proto, že je auto bourané a oprava k knížce byla uvedena...atd...nevěřte nikomu...pokud seženete auto po 1. majiteli, koupené u toyoty v ČR, pravidelně sevisované v autorizovaném servisu, pak bude s největší pravděpodobností o něco dražší...ale podle VIN atd lze auto prověřit...domluvte se s majitelem na důkladné prohlídce v nezávislém servisu, klidně si to zaplate, těch pár stokorun se Vám investovat vyplatí...pak se rozhodněte...
Do Německa jeďte s někým kdo ví co a jak, zaplatte mu, je to jednoduché...budete u toho, auto osobně uvidíte, rozhodnete se na místě...najdite si na netu 5 toyot v okruhu do 50 km, nebo do 100 km, kdyby to nevyšlo s první, máte ještě další možnosti a nepojedete tam zbytečně...Němec je ochoten počkat Vám tak den - dva, když Vás nezná, respektice rezervovat auto..ale pud Vám řekne, že si vaše jméno poznamenal a že Vám auto rezervuje, tak zpravidla drží slovo...auto, vystavené na netu může být prodané...Nejlepší je zavolat a domluvit se, na maily prodejci zpravidla nereagují...jsou s tím starosti a také nějaké náklady, ale v konečném důsledku budete spokojen, koupíte to, co jste chtěl, a ne to, co Vám vnutil prodejce...V každém případě ušetříte, dovozce který dá auto po schválení technické způsobilosti v ČR, tedy vystavení čistopisu TP, který dá auto do bazaru k prodeji si nechává tak 10 tis. čistého, další provizi má bazar...tak si to spočítejte...
osobní automobil s 500tis KM je naprostá utopie a vesměs většina dílů je na něm vyměněná ... taková auta se dnes běžně nevyskytují, nedělejme z toho obecný průměr. . . . . Chtěl bych opravdu vidět na vlast. oči klikový hřídel po takové době, nebo ložiska motoru. Ty vůle jsou tak velké, že dotoho lejete benzin a olej 50na50. mj. 500 000KM je vzdálenost cca 12,5x kolem světa. - zadarmo je drahý.
vůbec nevíte o čem píšete, podívejte se na neměcké internetové autobazary, tam se prodávají auta co mají najeto 675-750 tisíc km , a když tam pojedete a vyžádáte si k autu poslední protokol o měření emisí /abgasznterssuchung - AU/, bude mít motor lepší výsledky než Váš mazlíček co na něm jezdíte ráno 300 metrů pro rohlíky a který se nikdy neohřeje na provozní teplotu...když s autem bude jezdit člověk, myslím skutečně člověk, a ne blbec stalem brzda - plyn - výmol ...tak i malý benzinový motor v pohodě vydrží 500 tis. km. Nežijeme v době stodvacítek, kdy motor po 100 tis. km potřeboval střední nebo generální opravu...Problémem je, že si dnes relativně dražší auta kupují i lidé, který nemají peníze a na servis pak kašlou...
Nedávno jeden známý prodával VW, sloužící jako odtahovka, projel s ním někokrát celou evropou sem a tam, auto mělo najeto necelý milion, jezdilo na plně syntetický olej a kvalitní naftu, v servisu bylo 2x ročně, i preventivně, motor nebyl nikdy rozebrán, po úpravě tachometru na 500 tisíc bylo auto obratem prodáno, nový majitel si auto nemůže vynachválit...viděla jste vůbec někdy kvalitní ložisko?
Jaká auta se dnes běžně nevyskytují? Vůbec nevíte, co po našich silnicích jezdí, denně se k nám vozí 3 roky staré peugeoty, sloužící v paříži původně jako taxi, co mají najeto 300tis. a více km...Dvojkovou oktávku se 475 tisíci km,. koupíte si jí v bazaru s e stavem tachometru 130 tisíc, Vaší jedničkovou co má nejeto pocticých 150 tis, jim necháte protiúčtem...a když budete mít najeto 250 tis., kolik že to vlastně bude celkem? V zahraničí si lidé kupují auta na ježdění, i velká drahá luxusní, a ne k tomu, aby záviděl soused, proto je vyšší počet najetých kilometrů normální...
Hlavně pozor,abyste se z toho yarisu nepodělal
doplněno 02.11.09 22:09:Nebo ještě něco horšího
Nepodělám, na své názory má každý právo...i Ty...i na ten nesprávný...klidně sem napiš...
Takže,pokud jsem dobře četl ,předmět otázky byl FIAT PUNTO ale ty tady vystupuješ jako agent Toyoty,kdo tě za to platí?
samozřejmě se dá sehnat i auto s motorem 1.3 VVti benziňák, ten má asi 63 kW,ale pokud chcete za každou cenu nafták, je to na Vás... záleží na tom, k čemu budete auto využívat...Yaris má i karoserii Verso
ale proč je tam mají?
protože majitelé těch aut udělali velikanskou chybu, že si je kdysi koupili, bohužel
jelen - nejelen, uvědom si, že jde o tvé peníze, dnes je krize, není problém auto v CR koupit, problémem prodejců je auto dobře prodat...dokud budete kupovat auta v autobazarech, které šidí, lžou a podvádějí, prodávají bourané slepence, dokud nebude auto bez originální servisní knížky u nás neprodejné, dokud i u nás nebude zákon jako v SRN, podle kterého je úprava tachometru vozidla s cílem podvést kupujícícho trestním činem, do té doby u nás nebude míz nikdo jistotu, že za své peníze skutečně dostal požadovanou kvalitu...Hodně lidí za své peníze dostane akorát auto, které má dvoutřetinovou hodnotu, někdy ani poloviční, s legendou prodejce k tomu jako bonusem...
Takže hoši (a dámy ), nakonec jsem se po všech připomínkách a poradách rozhodl pro Punto 1.2. r.v. 2002 se základní výbavou... V pondělí si pro něj jedu... Už se těším až pojedu v uterý do práce novým autem (skoro novým)
Takže díky za všechny názory, určitě se na vás zase někdy obrátím, celkem jste mi pomohli z výběrem, papa
benzín - levnější provoz, míň elektroniky na opravu, levnější díly při opravaách dílů motoru, levnější autobaterie, bezproblémový zimní starty...atd. Mám fionka ve vobouch verzích tak vím o čem mluvím...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.