Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Parkovací senzor - kalibrace

Od: aloisb® odpovědí: 14 změna:

Stalo se mi, že jsem narazil do vozu zaparkovaného za mnou a přestaly mi fungovat parkovací senzory u FORD S- Maxe. Ví někdo, jak se funkce těchto senzorů dá obnovit a reakci na určitou vzdálenost opět nastavit (zkalibrovat)?

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Servis a autodiagnostika.


Pracovní postup je tajný?

satak
Álois,to znamená napojit na diagnostiku...přes servisní konektor.Zlaté Mitshubishi...
Můžeš zkusit se zeptat tady: fordclub.eu/...
Existují krabičky do servisního konektoru,přes které,je možno v Android aplikaci zepár hodnot sledovat(za poplatek ovládat...).Jak říkám zlatej japonec...až na ten tekoucí chladič.

Sú stovky diagnostik na auta a na každú značku iná čo ovláda všetko,len na motory je podľa normy OBDII.Po napojení diagnostiky sa vyhľadá v menu kalibrácia dažďových senzorov a sa to nastaví.Je to všeobecný postup.


doplněno 11.03.17 10:43:

Tak parkovacie,aj tak všetky sa nastavujú diagnostikou.


Senzory nejsou deštové, ale parkovací

 


0x

A k čemu tam ty senzory vůbec máš? Když stejně narazíš?

Oni sa zvyknú ušpinit blatom a potom moc nefungujú.


Zastavil jsem cca 5 m od hranice křižovatky, takže jsem předpokládal, že už se nikdo za mne nemůže postavit. Vyložil jsem zavazadlo spolujezdce, který šel na metro a tak jsem viděl, že za mnou nikdo není. Bylo už tma a já jsem měl zadní okno dost znečištěné od deště. Sedl jsem za volant a připoutal se, pak jsem chtěl trochu couvnout, abych se otočil. Rozjel jsem se a bum ! Když jsem vystoupil z vozu, tak jsem zjistil, že se za mnou zaparkovala ženská s Octavií. Musela přijet na parkovačky, protože jsem nic neviděl a vůbec jí nevadilo, že stojí v křižovatce. Naštěstí mám tažné zařízení schované v kufru a tak jsem jí jen tuknul nárazníkem a nic se nestalo. Od té doby mi však ty parkovací senzory nefungují, jak by měly. Po zařazení zpátečky vydávají krátký přerušovaný tón a po chvíli ztichnou. Dříve vydávaly dlouhý přerušovaný tón, který se zkracoval jak se nárazník blížil k překážce. Při dosažení kritické vzdálenosti se stal tón nepřerušovaným.

asd1

Tipnul bych že je křáplý čidlo...


To je možné a tou diagnostikou se asi zjistí, které to je, ne? A pak se koupí nové a vymění.

asd1

Tak nějak. Ovšem samotná diagnostika může vyjít dráž než celý nový systém Dnes je toho na trhu mraky a ceny jsou od pár stovek...

Pokud to je vadné čidlo, tak můžeš zkoušet metodou pokus - omyl, asi buď odpojovat, nebo mít bezvadné a postupně měnit (to vařím z vody)

hubas*

Vadné čidlo poznáte pohmatem. Funkční jemně vibruje.


Předpokládám, že funkce čidla musí být na palubní desce zapnuta, aby čidlo vibrovalo. Díky, zkusím to a když tak hned koupím nové čidlo.

asd1

Park systém bývá samostatná jednotka - zapneš jí napájením stejně jako rozsvítíš couvačku, Jednotka sama vyhodnotí že funguje (pípne se zařazením zpátečky) a pak jen měří a pípá podle vzdálenosti. Někdy pípá vzadu v kufru, někdy je nataženej drát dopředu a pípá v palubce. To je celej zázrak.

Záleží co tam máš. Pokud nevíš která bije, tak to dej do servisu nebo někomu kdo to umí...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]