Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měl bych otázku ohledně řízení traktoru viz. video.
Jde mi o to jak dosáhnout co největší rychlosti traktoru,když mám tedy při jízdě pákou vlevo vedle řidiče zařazeno dvojku (z možností R-zpátečka, 1,2) a pákou vpravo vedle řidiče zařazenou 4 (z možností 1,2,3,4) ,to mám pro maximalní rychlost dobře, ale dále mě zajímá nastavení páček okolo volantu viz. video
1. Páčka napravo ->vím, že ta pravá je na přidávání plynu,tu tedy mít stačí při jízdě v takové pozici jako na videu.
2.Páčka uprostřed -> chápu dobře, že když jí nastavím do polohy úplně dolů,tak traktor jede pomalu na želvu,a když jí dám do polohy nahoru ,jede traktor na polohu zajíc a tím tedy na maximální rychlost?
3.Páčka vlevo - Je k čemu? Má při jízdě vliv na rychlost traktoru?
Jaké je te optimální nastavení páček pro maximální rychlost traktoru?
Děkuji moc za odpovědi
Jó,starý dobrý crystal, vše chápete dobře a ta páka je na zapínání kardanové hřídele - na zapínání nářadí které se točí (mulčovač ,rotovátor, balíkovač..)
Neopisuju, jen pomalu píšu Jinak ve své době to byl nejrychlejší traktor ,uháněl i 30km/hod a uzávěrka je dole u plyn. pedálu
Tak u toho pedálu bude ta uzávěrka (sepne obě kola)ještě tam bývá zapínání předního náhonu(jestli je ve výbavě) a některé typy tam mají násobič momentu -takový pomocný převodový stupeň (ale to asi crystal nemá)
Max. rychlost máš dobře, ta nahoře – nebo vlevo s označením ozub. kolečka bude uzávěrka diferenciálu. Na rychlost vliv nemá, jen uvádí do pohybu obě kola na hnací nápravě, Majory to tak měly, ale tady to bude jak píší nahoře kardan.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.