Nejste přihlášen/a.
Zdravim,
minuly rok jsem koupil Fiat Barchetta, zatim spokojenost, jen po zime jsem zjistil, ze me tece chladici kapalina topenim, do kabiny...v servisu me rekli, ze to je na vydelani cele palubovky, prace na tri dny...nemate nekdo zkusenost s nejakym jinym resenim?netece to nejak moc,takze jestli treba jen hlidat hladinu a dolevat?pripadne co se stane pokud nevychytam pomer/destilka...nevim, necham si poradit.Je to plyn, obsah 1.8..ale to asi neni podstatny
diky moc
V každém případě je to špatné. A to hlavně proto, že výpary z nemrznoucích kapalin nejsou právě to prevé pro dýchání. Takže po zdravotní stránce je to uplně na ... = špatně. Mimo to bude pravděpodobně trpět i karoserie zvýšenou korozí. Výměna tělěsa topení je možná složitá, ale že by to trvalo tři dny je s podivem. jedině tak, že je dvouhodinová pracovní doba. Pak je to možné. Jinak existují různé ucpávače děravých chladičů. Kdysi jsem takový s úspěchem použil, jak se to jmenuje už nevím, ale koupil jsem na pumpě a vypadalo to jako pepř, pomletý. Takový hnědý hrubě mletý prášek , stálo to asi kilo a opravdu fungovalo.
Nwn jak na Barchetě,ale na xantiích toto stojí cca7000kč jen práce za průměrné servisové ceny!přičemž tadiátor topení stojí do 500kč.Celá palubovka ven komplet rozebrat vše co je před řidičem!
Použil jsem utěsňovač chladiče a 6 rokem již vše OK
Hmm já s úspěchem použil tolikrát že nuž ani nevím kolikrát!Jen jedno nevyšlo,když mladýmu na 106 praskl chladič-kompora v plastu na ten to pak opravdu nepůsobí a že to přestalo topit? No nevím utěsnovače působí za tlaku tepla na vzduchu.tedy v místě úniku,nebo kdoví co jste použil!
no,ten utěsňovač chladiče berte jako volbu - bud to vyjde anebo ne a potom pořádná oprava. tekl mi chladič na feldě,dal jsem to tam. výsledek je,že teče dále jako bonus auto přestalo topit... až se oteplí,celé to rozeberu a výměna chladiče a topení...
jmenovalo se to,tuším,american eagle,na netu na to byly recenze tak padesát na padesát...já si nestěžuji,zkusil jsem to s vědomím,že to nemusí klapnout..no a neklaplo...
Zkusit ten utěsňovač,sice jsou mě podobná řešení proti srsti,ale z vlastní zkušenosti vím že kolikrát rozdělat palubovku je jedna z nejhorších automechanických prací. Většinou se něco poškodí,poškrábe nebo praskne. Pokud ten utěsňovač tu díru zalepí v tom výměníku tak jsi v cajku,to většinou vydrží. Pokud je prasklá přívodní hadice do radiátoru tak to většinou pomůže jen na chvíli,protože ta prasklina se rozšiřuje.
Dolévat ne,ty výpary z chladící kapaliny jsou zdraví škodlivé,pokud nepomůže utěsňovač tak to holt budeš muset dát opravit
Zkusil bych utěsňovač do chladiče a uvidíš. Jednou mi rupnul chladič tak, že z něj valilo docela hodně (litr za 5 minut), nutně jsem potřeboval dojet, tak jsem nalil cosi disperzního a téct přestalo. Nový chladič se mi nechtělo kupovat, tak jsem to nechal "dokud nepoteče" a najezdil s tim dalších sto tisíc km, pak šlo auto z domu (pojízdné)
Co si pamatuju, tak to byl Nigrin kuhler dicht
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.