Nejste přihlášen/a.
To jste nám toho moc nenapsal , no dle vašeho skoro až detailního popisu, to může být buď slabý akumolátor (dobíjel jste mezi tím co jste nejezdil aku? ), změřte napětí při prázdném a potom s pomocí někoho at měří když se snažíte nastartovat, pokud napětí skočí pod 10V je to akumulátorem, případně zkuste rozsvítit světla a poté nastartujte a sledujte zdali světla vypnou, nebo pouze lehce sníží svit, dle toho můžete přibližně také určit sílu akumulátoru. Nebo mohl odejít startér (tomu odpovídá pískání a snaha nastartovat), případně mám osobní zkušenosti s Octavií II klasika 1,9 kdy po delším stání steče z celého ústrojí olej, a první startování je spojeno s cca až 5 minutovým nepříjemným klepáním celého auta, protože trvá než se olej natlakuje všude a projde až k zdvihátkům hydroštelům a další desítky možných příčin, ale jelikož jste nám nedal podrobnosti o jaké auto se jedná, jak je staré, kde garážovalo (bylo tam teplo nebo zima, krysy co mohli prokousat kabeláž.) a mnoho dalšího.
Veron+h0nz490 : vy neumíte číst "cca až 5 minutovým nepříjemným klepáním celého auta" , ale pro pochopení to napíšu ještě jednou a více rozepíšu, příznak klepání (většinou desítky vteřin, ale může až cca pět minut trvat) motoru u octavie II 1,9tdi je zapříčiněn (když opravdu dlouho stojí v zimě) tím že se musí pořádně natlakovat olej a motor si musí "sednout" , jeslti máte za sebou opravu více jak 5 tisíc aut, tak se můžeme bavit, ale toto mám potvrzené od mého mechoše, který úspěšně opravuje auta už desítky let, více se můžete dozvědět a nastudovat na fóru, fanklubu škodovek a dále octávií, kde jsem přesně podobný problém rok (možná dva) zpět řešil.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.