Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
před měsícem jsem měla auto na servisní prohlídce, auto bylo úplně v pořádku. Nyní jsem chtěla zjistit hustotu chladící kapaliny,jako přípravu na zimu. V servisu mi řekli, že se v chladící kapalině objevil olej a musím dát opravit motor a další úpravy. Jako ženská tomu vůbec nerozumím. Jen vím, že chtějí hodně peněz a nevím zaco. Může mi někdo poradit, jak se může dostat olej do chladicí kapaliny a jak mám postupovat dál?
Děkuji. Katka
No. Nejspis to bude pouze tesnenim. Kazdopadne, kdyz se sunda hlava, tak se samozrejme necha zkontrolovat, jestli neni praskla.
Kdyby byla, tak ale rozhodne ne novou, na starsi rocniky by se stejne treba jiz nesehnala a rozhodne ne z vrakoviste, pac o ni nic nevite. Praskla hlava motoru se da normalne zavarit (hlinikova i litinova). Kvalita a zivotnost zavareni je pak stejna jako zbytek hlavy.
Ostatne i v autorizovanem servisu, pokud nejde o zarucni opravu, tak vam nabidnou zavareni hlavy. Je to standardni zpusob opravy.
Kazdopadne nepanikarit. Statisticky vzato pujde pouze o foukle tesneni.
U soukromnika muze takova oprava vyjit cca na 3-4000, u praskle hlavy na cca 9-10t.
každopádně to nechat opravit v servisu nejlépe ihned. Nebo se vám zaneřádí chladící systém nebo motor. U škodovky felicie to je v řádu tisíců, u lepších aut v řádu desetitisíců Kč. Uvažuju, že Vaše auto již nebude v zásadě moc nové, když došlok této poruše?co to vlastně je? Nelze psát jen . . . . .takové to "auto" . . .. :D. Jinak se zeptejte jestli se dá při prasklé hlavě použít jiné starší hlavy např. z vrakoviště a podobně, nebo jestli Vám musí dát funglovku . . .? Co se týče přetěsnění motoru cenu nedokážu odhadnout. Každopádně s tím nejezděte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.