Nejste přihlášen/a.
Jelikož to vozidlo má řadový šestiválcový motor napříč uložený, nepředpokládám nějaký technický význam, ten by byl spíše u podélně uloženého vidlicového šestiválce. Ale je možné i to, že jsou tři a tři válce svedeny do samostatných větví výfuku a každá je vedena po jedné straně vozidla. Pak by to mohlo mít i technický význam.
2.0T je řadový 4válec od Fordu.
A když už se bavíme o technickém významu 2 výfuků. Je pravda, že u většiny aut je to pouze věc desingu. U výkonějších aut už začíná být problém, dostat pod auto dostatečně průměrný výfuk pro daný výkon. Např. pro to Volvo s T6 vychází minimální ideální průměr trubky na nějakých 75mm, a takový průměr dodržet až po zadní koncovku není zas tak jednoduché. (Ale dá se to). Ale proč to dělat, když mohu výfuk rozdvojit.
Bohužel to teď nenajdu a musím končit, ale v nějakých technických údajích jsem se dočetl to, co jsem napsal. Ověřené to nemám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.