Nejste přihlášen/a.
ahoj
mam takovy skromnej dotaz mam felicie 1,3 mpi 50 kw pri jizde kdyz vytocim motor prez 3000 otacek tak mi z lehka se rozsviit dobijeni nebo taky kdyz dam smerovky nebo kdyz zaradim spatecku je to problem? dekuji? a na co bych se mel zamerit nemuzu najid pricinu kde je kratas nebo nevim uz dekuji za rady
Já bych určitě neměnil celý alternátor, jak je doporučeno, ale poslechl bych většinu a vyměnil regulátor (to co je na fotce)
Pak hledal závady dále.
ale natom je nehorsi ze altik dobiji 14,3 na prazdno pri zatizeni 14,03 pri rozsvicenych svetlech a pri ventilatroru a ikdyz blikaji blinkry tak je 14.V a kontrolka mirne problikava ...
muzu ted mimo tema se zeptat felda mi pod - 0 nestartuje a jestli jo tak bidne opatreni skusil jsem prehodit motor stejna zavada pretrvava vycistil klapku , tesneni pod klapkou ok teplota ok snimac prehozen z jineho vozu zavada stale pretrvava ... trosku se mu jen zda ze ventily za studena slysim klepkat muze to byt i ventilama ten studeny start ze nenastartuji (nekdy to chytne ale po dlouhem tocenim a podlenim ) dekuji za odpoved je toho plno na forech ale nikde sem nezistil co jim pomohlo ... dekuji za odpoved vrele ...
kdys naposled měnil palivovej filtr?
jinak to vypadá na šlehlou diodu v můstku
Alták má propálenou diodu,měl jsem to samý,příznaky naprosto odpovídají.
Kvůli tomu že nestartuje nemusíš měnit motor to je trošku zbytečná práce a peníze. Měl jsi to na diagnostice? Může ti vynechávat zapalovací lišta,nebo zapalovací cívka podle toho jaký systém vstřikování máš. Nebo často takhle zlobí hall snímač,že při určité teplotě prostě odmítá pracovat. Může být načaté palivové čerpadlo,že při nižší teplotě prostě odmítne pracovat,nebo ucpaný palivový filtr. Prvně bych začal tím že to dáš napíchnout na diagnostiku,v tý feldě toho není tolik aby se na to nedalo přijít
no k motoru motor jsem menil ze jsem chtel vymenit tesenni pod hlavou ze se mi stracela chladici kapalina jenze pri povolovani hlavy jeden sroub byl prerezavely tak zustal v bloku motoru nepodarilo se mi jej vyndat tak jsem odhazal stary motor ktery byl zazimovyny pod uhlim takze relativne levna vymena az na cas cca od 8 rana do 4 odpoledne ...
palivovy filtrr skusim tak samo cerpadlo zkusim sehnat a vymenit
zapomel jsem podotknout ze je to felicie na lpg ... na plyn se mi nekdy lip podari nastartovat nez na benzit ...
vymenil jsem teplotni a haluv snimac a beze zmen
svicky jsou taky ..nekde na forech jsme nasel at je sklepnu na 0,5 mm vzdalenost jiskriste .. zadna slava to nebyla mel jsem originaly a brisk jsem zkousel ..
lista zapalovaci taky vymenena
skrtici klapka vycistena + aj tesneost mezi klapkou a motorem brebrouseno z lehka ocisteno tesneni a dotazeno tam by to nemelo tahat falesny vzchuch
jen se mi zda jak to zastudena ghrci tak jak kdyby tam neco klepkalo muzou to byt ventily rozladeny ze by to za studena kvuli tomu blblo? muzu nastavovat ventily i v pocasi okolo 0 nebo v garazi je tak max 6 az 8 stupnu ze co jsem cetl a delal tak to ma se dala cca pri 20 stupnich
dekuji vsem za rady
jeste jak se motor zahraje tak slape jak hodinky aji ma pekny vykon ... jen studeny motor zlobi
kdyby byli nejake hodnoty cidel ktere se daji premerit na multimetru bych to zkusil
vag..
diagnostika jen landa ale to dela pry pokazde pokud auto je na plyn + vstrikovac nic vic tam nemam v chybovem hlasenim ...
ahoj
mam dotaz muze z boku cerpadla vytekat benzin je to znamka ze je KO. diky
z hora z jedne hranateho otvoru dik
z hora je nejaky prepad nebo pretlak nebo at se cerpadlo odvzdusni nebo tak neco to mne ted netrapi benzin to tlaci altik dobiji starter toci ale motor ne a ne naskocit a pokud uz naskoci tak bezi jak kdyby na 2 valce strasne to vynechava ale natocit to je tez problem sem se divil ze to chytlo ale na podruhe uz to nechytlo no des bez nevim si rady uz muze byt treba tesneni pod hlavou a k vuli tomu to tak hrcet jak na dva valce strasne nepravidelny chod motor se cely trepe a chytit taky nechce dekuji za kazdou radu co mma udelat dekuji
Zdar lukas mam starou feldu jeste s rozdělovačem,vždy když jde nepravidelně projdu svíčky a pak v rozdělovači vyměnim palec. S tim Palivovým čerpadlem mam takový zážitek.Nedavno jsem kvuli to mu stal asi 2 týdny. Vyměnil jsem ho. z vrakače. a zase jezdim. Nevim kde by mohl benzín vytekat jen snad hadice přivod či odvod. Pod krytem je manžeta s matkou.to však neni pod tlakem. tak at se ti to podaři. Vypada že jsi už něco montoval . přinejhoršim servis to jistí.Hodně taky zná dabel. co ti taky odpovida. jo a palivovy filtr jsem jeste nemenil auto 22let.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.