Nejste přihlášen/a.
Ahoj dnes se mě přestaly odemykat zadní dveře za spolujezdcem.Nejdou odemčít na klíček ani na dálku a když jsem zkusil zevnitř zatáhnout za kličku a z venku za kliku tak se záhadně odemčeli a pak už zase nic tak nevím poradte děkuji
Ahoj, typuju: 1) došlo k poruše, automatické odemykání a zamykání těchto zadních dveří nyní již nefunguje 2) zatažením za vitřní kliku se (nejen)tyto dvře manuálně odemykají - je to vlastnost. Řešení: oprava. (je dost možné, že závada způsobuje jen neodemykání a zamknutí se povedlo. Toto by mohlo působit jako záhada.)
Jenom dveře za spolujezdcem? Zkuste se podívat na ,,dráty,, mezi sloupkem a dveřma ( budou v černým ohebným červu ).Jsou tam dva nebo čtyři - musel bych se podívat,ale myslím že dva,Jestli není některej z nich přerušenej.Pak se taky podívat na táhla odemykání dveří - po nějakém čase odcházejí plastové části uchycení táhel jak ve dveřích tak i v zámku - chce to sundat obložení dveří a igelitu a potom to znovu ,,přilepit,,-stačí psí hovno(to není nadávka,ale tak se tomu normálné říká a drží to).Nebo oboustraná páska.Někdy bude stačit i jen zámek prošplíchnout mazivem.
fábie má pod tapecem plech a je radost to dávat dolů
v první řadě dráty v průchodce mezi dveřma bejvaj polámaný
po té zámek bud zlobí mokrospínače -trpělo to na studené spoje,nebo je v háji motorek,nebo je v háji mechanika zámku a taky to mohla vzdát řj oken danejch dveří
skoda-club.net/... fábie má stejnej zámek
protože co má společnýho řídící jednotka oken společnýho s otevíráním dveří? - ,,řídící jednotka,, stahování oken jsou vlastně jen ty čudlíky v madle a přes kabel jsou rozvedeny do dveří k motorkům stahování oken.Je to jinej obvod.S el.otevíráním zámku dveří to nemá co společnýho.To se jako poláme spínač stahování oken a nepůjdou otevřít dveře? - trošku divný,ne? Já se zas klidně od tebe nechám poučit jak je to spolu dohromady propojený to el.otevírání oken a el.zamykání dveří.Třeba mi něco uniklo v zapojení.Díky za info.
ty o těch zámcích asi moc nevíš co?
centrál vede v každejch dveřích přez řj oken a tydle řj trpí na to že se do nich dostává vlhkost a bud jim vyhnijou kontakty nebo schoří zevnitř
vyskoušej si to -odpoj konektor z řj okna a dej mi vědět jestli ti ten centrál v danejch dveřích chodí či ne
oktávka je v podstatě to samý má de fakto stejný zámky tam když ti ve dveřích řidiče uhnije v konektoru řj oken žlutočervený drát tak ti nejde jak centrál ve dveřích tak naklápění zrcátka
jinak zámky dou rozebrat a pokud nejsou nák mechanicky dolámaný tak se daj opravit
pokud má auto komplet okna v elektrice tak v každých dveřích je řj stahování okna přez kterou vede i ovládání zámků v jednotlivých dveřích
to pod volantem je řj komfortu - ovládá celej centrál,stropní světlo atd
copak ti udělalo otvírání dveří když si tu řj oken odpojil z konektoru?
Zítra to v garáži zkusím a pak dám vědět.Nebude snad vadit že to bude u ochcávky a ne u fábky.
Pokud tam teda zakladatel vlákna nemá zapojen ,,automatický dojezd oken,,.To by už fakt bylo o něčem jiném.
Tak mám asi divný auto.ŘJ nemám ve dveřích ale pod palubovkou.Do PZ dveří ( tedy za spolujezdcem ) vede pět drátů - roztaženo na dva dráty na el.zámek ,,motorku,, dveří a tři na ,,motorek,,stahování oken.Je to nataženo vcelku bez konektoru.Tak teda nevím. ( drát nebo vodič snad řešit nebudeme,co? ) Fotky nedám - jsem si nevzal ani mobil a vracet jsem se nechtěl abych nevzbudil manželku po obědě.
honzas1:musím takhle protože m.ě systém portálu nepustí odpovědět - do předních dveří u řidiče vede osm drátů do ostatních dveří pět. a ty se pak rozvětvují na stahování oken a zamykání.Jednotku mám pod přístrojovkou a není propojena s zavíráním oken.Když ten konektor vytáhnu (odpojím od ŘJ) tak jdou okna normálně ovládat,ale zamykání nefunguje.Je to aspoň v mém případě bez konektorů ve dveřích - je možné že je to doděláváno později? U ochcávky rok výroby 2013 se mi to ale moc nezdá.Ale taky nemusím mít pravdu a tak se nechám poučit.
tohle je klasika na všech koncernových autech z té doby vč. fabie. Měl jsem stejný problém. Odchází zámek a nemá sílu odemknout dveře. Když zatáhnete za vnitřní kliku tak vyleze čudlík ale ve chvíly kdy jí pustíte zajede zase zpátky. Pomůže jen výměna zámku. Během roku sem ho měnil na obou zadních dveřích. Problém je jak píšete otevření zamčených dveří. Při výměně prvního zámku se musely sklopit sedáky a sundat trochu násilým tapec a pak sundat plech na zavřených dveřích. Štěstí že mám fabii z roku 2003, poslední kde jsou šrouby na montážní desce, novější auta tam mají níty a fakt nevím jek by se na zavřených dveřích odvrtali. U zámku na druhé straně jsme měli stěstí a zámek se po několika zamknutí a odemknutí náhodou odemknul takže pak už stačilo jen vyměnit. Zámek koupíte buď starší na vrakovišti a nebo asi za 1000Kč nový z Číny.
někdy se zámek dávat novej nemusí pokud je člověk šikovná rozebere zámek ,rozebere samotnej motorek očistí komutátor motorku kterej je zalepen uhlíkovým prachem a vše složí pak to zas šlape jako nový
Když už máš dole tapec (a dokonce i plech), tak nejsi při odjištění/otevření závislý na elektromotorku uvnitř zámku, ale prostě to mechanicky odemkneš za táhlo. Když je urvané i to táhlo, co končí čudlíkem nahoře z tapecu, tak tam šáhneš dovnitř k zámku a pootočíš prsty, ne? Jen to chce vědět - kam sáhnout. To ale vidíš z každého obrázku zámku.
Závada zámku u konkrétních dveří (neodemykání elektricky) je v elekrické části zámku, kde je malý elekromotorek, který přes šnek tahá za to táhlo, respektive odjištuje zámek. Takže buď motorek zaneřáděný prachem z uhlíků, anebo chyba u mikrospínačů, které dělají koncáky pohybu palce na šneku, co s ním hýbe ten motorek. Neumím si moc představi, že by společně odešla eletrická i mechanická část zámku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.