Nejste přihlášen/a.
zdravím fandy Felicie,poprvé mne felda vypekla museli mne odtahnout.Je zima i přes den nabizi se varianta zamrzl benzin nebo paliv.filtr.Jiní poradili špatné palivové čerpadlo.Chtel jsem ho vyndat,ale zjistil vůbec nejde proud na dva hlavní krajní kontakty.Pojistky a relátka jsem zkusil v pořadku. Tak nevím týden už stojí na místě.
Tak už zase jezdím.Nakonec bylo přeci jen špatné čerpadlo paliva. Zbytečně jsem řešil proud k čerpadlu. To staré spálené bez obvodu,asi tím nešel proud k čerpadlu. Díky za pomoc Dabel a fík.
relé čerpadla má 4 kontakty a ty sou označeny čísly :
86-tam by mělo bejt napětí po klíčku -cívka relé
85-tam de mínusovej impuls s řj motoru -cívka relé
30 -tam naměříš 12V -silový kontakt relé
87-drát k čerpadlu je na něm po sepnutí relé plus 12V-silový kontakt relé
tak to proměř,koukni jestli sou veškerý pojistky o.k.,jestli neni v pojistkovce voda,jestli pojistkovka nemá vyhnilí kontakty nákýho konektoru
pokud ukostříš kontakt 85 mělo by relé sepnout a rozběhnout čerpadlo
Diky dable
Zkusim jak řikaš,ted jsem prisel od auta.Jeste mne napadla varianta. Teplotní čidlo u motoru v sání.Protože v ten den,kdy jsem přestal jezdit jsem ráno po 2km prohřal motor na víc než 100st.C.Přimrzl fridex nechal jsem to prohrat až to pustilo přes chladič.Pak jsem najel 10km dal čistý fridex a jel dalsich 8km,ale domu nedojel.Auto ztratilo výkon až zhaslo zcela .Motor baterka točí dobre. Jen nevim jestli to čidlo ma spinací ci rozpinací kontakty. Obvodovkou zjistil nema obvod=spatne,ale pri zapnutem klici klapka vstřikování reaguje,když draty na čidlo napojim.
Je to stara felda rok 95 pojisty i skřinka v poho.tak zatim diky.Dam vedet az to rozjedu.Nechci s ni na lano do servisu diagnostika. Je dost snehu to vis Vysočina je vysočina musel bych vzit Traktor.
Jo a tim pojmem Teplotni čidlo u motoru v sání -což je blbost. Je to Snímač teploty chladící kapaliny. Tak sorry moje výrazy. Dekuju za názory.
Občas bývá špatná spínací skříňka,ta elektro část. Nebo mohl jen vypadnou kabel. Zkus přivést stálé plus na spínací okruh relátka,pokud se čerpadlo rozběhne a relátko sepne,je jistota že nejde elektrika od spínací skříňky. Benzín ani filtr ti nezamrzne,to se stává u nafty..běžný benzín vydrží -40.
V případě že je dobrá spínací skříňka i relátko,zbývá už jediné,někde se ti přerušilo vedení. Čerpadlo můžeš vynechat,elektrika jde na kontakty i když je špatné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.