Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
dnes jsem byl na STK, kde zjistili 4 vážné závady (nefunkční motork náklopu světla, špatné silentbloky někde u řízení, díra ve výfuku, a velká vůle v řízení) takhle nějak mi to napsali do zápisu. Dali mi technickou na 30 dní, ve kterých to musím odstranit. Samozřejmě to odstraním a i když jsem naštvaný, že jsem neprošel, tak na druhou stranu jsem rád, protože alespoň vím, co za závady na autě mám a mohu je nechat ve škole odstranit.
Otázka zní, budu znovu platit celou technickou prohlídku nebo se to cenově nějak vztahuje k první platbě? Děkuji za odpověď.
Pokud do 30 dnů=opakovaná za cca 200-400kč a proveden kontrola odstranění závad.Nic víc nekontrolují!
Jen tak mimo soutěž,Vám udělali emise s dírou ve výfuku?
Osobně v loni když jsem dělal E tak furt chodil kolem a že mi to někde fouká,nakonec když jsem mu sdělil že je výfuk cca rok nový,komplet tak E udělal a le stejně pak na lince šel s mehanikem a se mnou pod auto až našel na tlumiči černo-"hele zde je díra" pak jsem to ,až byla možnost očistl,stříkl zink.sprejem a ejhle -díra nebyla.nový tlumič má prostě takový sportovní "sound".Ale měl s tím problém! A jedenkrát mně s dírou v "laufu "ani na emise nevzal (šlo o atmosférický diesel) díra byla za svody.
Nn jak už bylo řečeno,kontroluje se jen odstranění závad,stojí to myslímže 100 korun. Ty jo doteď mě nefunkční naklápění světel na feldě tolerovali,doufám že to po mě taky nebudou chtít. Ono jde o to že to naklápení je takový bazmek že je do roka zase potom,zbytečný peníze
Přesně tak, já jsem asi před čtyřma rokama nechával vyměnit oba motorky od těch náklopů a levý už je v prčicích. Tedy vlastně není, on se točí, ale jsou tam nějaké převody a ty do sebe nezapadají.Prostě tam je vůle a nefunguje to.
když někdo chce psa bít, hůl si najde - silentbloky a vůle v řízení spolu souvisí, takže mohlo být zapsáno jako 3 závady a projít... závady to mají být snad "střední" ne?
Opakovanou TK jsem měl za 200,- - protože jsem neměl v TP ten správný typ pneu (chyba na úřadě, dopsáno za 50,-). Ale vím, že když najde v té další opakované nedokonalou opravu, zruší platnost TK a můžete jít pěšky. Třeba vás chce potopit a mít tak čárku pro neprojití vozu (zřejmě nějaký bonus k výplatě nebo co), takže ona díra ve výfuku čistě jen zavařená mu může vadit a zkusí do toho píchnout...
Já třeba nejezdím do STK v místě bydliště, protože před 15ti lety prodával brácha jednomu jejich pracovníkovi pionýra a ten se strášně naštval, že to měl být nějaký špatný stav a jel 10 km na prohlídku zbytečně. Od té doby, když mne ten pán potkal, říkal nejdřív "nejste příbuzný s tím ...? Ten mi tenkrát prodával motorku... je to hajzl,... " a měl jsem jistotu, že se nějaká závada najde.
Záleží na dané stanici. Třeba v Plzni na velké inzerovali, že opakovaná je zdarma. Nevím, jestli pořád, ale příjemný bonus
u nás v Přerově se nám už s**ou i do toho co nám svítí na budíkách...furt je tam s nima nějakej problém..mám fabii s klasickou fabiáckou vadou "kontrola elektroniky motoru" = čidlo teploty , která ničemu nevadí...a otca, který to měl také a byl na STK dřív než já s tím vyprali..sem musel jet do jiného města, kde jsem prošel normálně..ještě se mě ptali proč jsem nejel na STK v místě bydlíště..na tvdo jsem jim řekl, že u nás jsou idioti, a že člověk musí jezdit jinde nebo by tam s nima ztratil nervy..
ty jsi asi dlouho nebyl na stk vid.. to že se ti se*ou do toho co ti sviti na budíkách, tak dělají naprosto oprávněně.. ted už asi dost stk jedou online, vyčítají se při emisích paměti závad.. pokud tam máš chybu, která ti rozsvítí kontrolku, nebude asi jen tak pomíjivá, ale souvisí tak trochu s emisemi.. takže si to nech spravit a nenadávej lidem za to, že dělají svojí práci...
To se právě pleteš,ta kontrolka často svítí i ze zcela neidentifikovatelných důvodů,poté třeba zase zhasne. Takových případů je jak na běžícím pásu. Často u některých aut skáčou přechodné závady dané už špatnou konstrukcí motoru které se prostě nedají odstranit. Občas jsem musel s autama dělat že se to těsně před STK na parkovišti vymazalo a doufalo se že to tam za ten kousek neskočí znova a nepřečtou to-přitom to jsou závady které na emise ani na nic žádný vliv nemají,prostě to jen jednotka chybně vyhodnotí jako závadu,přitom to skutečná závada není
to jako že svítí kontrolka motoru a paměti není žádná chyba?... no je to uplně jedno protože si nemyslím, že by se na toto braly nějake ohledy.. a po novém roce budou prudit ještě víc.. prý chcou měřit podrobněji obsah vyfukovych plynu a to pak bude nějaka kontrolka detajl :D
ale já mu nic nevyvracím.. jako chceš mi říct že je OK když máš v háji třeba lambdu? to snad nemyslíš vážně... a pořad se bavíme o chybách v jednotce a STK.. napiš mi seznam chyb, které jsou přípustné, aby jsi prošel emisemi... děkuji
Já se ale bavím o jiných chybách,samozřejmě když máš špatnou dejme tomu lambdu tak ji musíš vyměnit,to bez diskuze-to i kdyby takový člověk kašlal na to že mu svítí kontrolka,nedoplatí se za palivo. Jde o takový ty neidentifikovatelný chyby,který prostě nic špatnýho nezpůsobuje a stále tam skáčou. Zrovna nedávno,vyhodili člověka z STK že tam má chybu. Bylo to něco že vstřikovací ventil zkrat na kostru-sporadická,kód už si nepamatuju. Přitom při proměření hodnot všechny vstřiky jedou jak mají,žádný prodlevy,žádný rozdíly v dávce paliva,žádný problém. Vsřiky jsem poslal na ultrazvukové čištění a stejně chyba tam skáče pořád,vstřiky jsem proházel a stejně chyba skáče stále na tom stejným válci. Prošel jsem elektriku,žádný problém nenašel. Auto jede úplně ukázkově,ani náznak nějakého problému,nic nesvítí. Dokážu si to vysvětlit jenom tak že ta jednotka z nějakýho mě neznámýho důvodu tam pořád háže chybu i když tam není. Udělali jsme vymazání závad před STK,naštěstí to tam za tu krátkou chvíli znovu neskočilo a auto prošlo. Readiness kód byl v pořádku
Problémem spíš je že se tady nehledí na zdravý rozum. Kvůli cvokům co si tuní auta nebo jezdí v pojízdných vracích padne kolektivní vina na všechny. Přitom ten starý systém STK by úplně bohatě stačil. Jen by se muselo udělat aby neprocházela auta za flašku rumu-tak že stát není schopný si poradit s podvodnými STK tak padne vina a buzerace na všechny okolo
já vím, že to čidlo stojí pár korun..ale prostě jsem ještě neměl čas to vyměnit...a xkrat se mi stalo že jsem nastartoval..jedu a najednou kontrolka...jedu dál...vypnu motor, zapnu...a nikde nic...a tomhle se bavim já i fik...ne o nějaké lambdě či horších věcech! jako dalších příklad, kterej nemá teda už nic společnýho s stk, ale prostě je to výrobní vada je únik oleje F1 74kw r.v. 00-02 ...taky s tím nic neudělaš..jen budeš lít víc oleje..
Jezdim jenom v Brne do jedne STK do Kr.Pole.Mam skodovku 110l ,staryho forga a dodavku ,,blbej,,fiat ducato.jeste se mi nestalo,ze by mi u toho ,,blbecka,, auta nekdo napsal do protokolu ze nefunguje el.naklapeni svetel.prisunou tu svoji masinku-> zmeri tlumeny a dalkovy a v pohode projdu.jo byl jsem ,,vyhozen, ,ale kvuli brzdam.pravy predni nebrzdilo vubec-spatne odvzdusneni-druhy den na STK v pohode.ten servis mi tu zmrsenou praci proplatil.jezdim k nim dal.jsem tam spokojenej.
Já jsem byla na 1. technické pruhlídce,auto nové 4 roky a zjistili prý něco na brzdách.Moc tomu nerozumím.Do tech.průkazu mi dokonce dali razítko-nezpůsobilé jízdy. Kamarád mi s autem odjel /na laně/ do servisu Mazdy a tam si nechal vše překontrolovat,přeměřit,byl i přímo u toho a závadu žádnou nezjistili. Na 2.technické, STK již žádnou závadu nezjistila. Jak je to ale možné? Já jsem s tím měla plno starostí a auto bylo v pořádku.Nechala jsem to tak,neměla jsem s tím jít na dopravní policii?
V práci mám známou,která má staré auto,pomalu na rozpadnutí a ta má známého,který jí prý za penízky,.nevím kolik a komu,obstará,aby auto technickou prošlo.
Dá se vůbec těm některým STK věřit? Prosím,jaký máte na to názor.
To je normálka,dokonce to zde-nevím jak jinde ale u nás ano,došlo tak daleko,že za 1000 korun a nějakou tu lahvinku nechali projít auto a to aniž by se muselo dostavit na STK. Vůbec je nezajímalo v jakém je stavu,prostě jenom razítkovali techničáky a dávali nálepky-at už si to člověk přelepí doma sám.
Nebo jiný extrém je zase to že STK vydělávají-nevím od koho,ale nejspíš od státu a těch zelených buzik za to že staré auto nenechají projít. Zdědil jsem perfektně zachovalou škodovku 120 GLS 78 ročník. Auto v zimě nikdy nejeté,najeto ani ne 40 tisíc. Byl jsem nucený jet na neznámou STK a tam mě napsali dvě nebezpečné závady. Že prý nesouměrný účinek brzd ve předu 55% a silná koroze skeletu. Tak jsem úplně vytočenej do ruda na ně vyjel,at mi jdou tu korozi ukázat,prootže den před tím jsem měl auto na zvedáku a nikde tam nebyl jediný flíček koroze. Tak technik začal něco blekotat že to asi špatně viděl že to bylo nějaký bahno nebo cosi-prostě nevěděl co říct. Ještě víc vytočenější jsem na něj zařval at přede mnou znova přeměří ty brzdy-samozřejmě žádná nesouměrnost tam nebyla a auto prošlo bez jediné lehké závady.
Proto vymysleli ten dnešní buzerační systém STK,že se to musí fotit a odesílat...ovšem tím že si nedokážou poradit s technickýma tak to odnesou všichni
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.