Nejste přihlášen/a.
Ahoj Všem, potřebuji nutně radu demontuji servo řízení z Octavie. Servo začalo téct přes manžetu a je cítit velká vůle v řízení.
Kola mám v rovině ale volant mám Přesto na 1 hodně a 35 minutách. Měl by být vodorovně 3:45.
Sundal jsem ten plastový kryt za pedálama a narazil jsem na křížový kloub a v něm je našroubovaný šroub. Ale poloha toho kloubu je jiná než DP jakým způsobem to mám otočit, abych to mohl demontovat? Předem děkuji.
Nějak nerozumím otázce? natočíš si to volantem až se pohodlně dostaneš na ten šroub,ten vyšroubuješ a to je jen na tisícihranu,až budeš tahat servo ven tak to jenom vytáhneš. Až budeš dávat nový servo tak si volant natočíš rovně,servo dáš přesně na střed,namontuješ,až to budeš mít namontovaný tak si s tím zase můžeš pootočit aby jsi tam pohodlně ten šroub nandal
Od kdy je kroužek ABS na servu? oni asi myslí tu spirálku co je ve volantu. Ale to když s tím trošku natočíš tak se nic nestane. To myslí aby jsi nemotal volantem když je servo venku,to by jsi pak tu spirálku strhal. Normálně před demontáží si natoč volant jak potřebuješ,povol ten šroub na tisícihranu,natoč volant zpátky do roviny-pak můžeš jít vyndávat servo. Nové servo musíš mít nastavený na středu,namontuješ,zasuneš do tisícihranu při tom když budeš mít rovně volant,až to budeš mít namontovaný,můžeš si zase volantem pohnout a ten šroubek dát zpět
Můžeš to vyfotit z vršku? měla by tam být ryska. Což o to to oni to asi nastaví na střed,ale může se to posunout při přepravě,nebo manipulaci. Na tyčích nic nenastavuješ,tam to ani nastavit nejde. Konečná geometrie se pak nastavuje až na čepu. Naposledy jsem dělal řízení na puntáku a tam ryska je
Na hřebenu musíte mít střed pro obě strany. Mělo by to být dobře popsáno v dílenské příručce. To samé platí i o středové poloze pro spirálu pro Airbag.
Pro demontáž je nutno povolit všechny šrouby na sloupku, celý sloupek se uvolní a po vytažení spodního šroubu se kříž vytáhne nahoru. Při zpětné montáži musíte dodržet zase střed, aby vám seděly otáčky pro plný rejd vlevo i vpravo a neutrhl jste spirálu v Airbagu.
Myslíte vyznačen středu na pastorku? Budu dávat uplně nové servo (ne použité) nemusí nic nastavovat na nových tyčích?
Ne na pastorku. Poloha hřebenu v tělese řízení. Na autech bývá zakrytý otvor, který se odkryje a musí sedět značka na hřebenu s otvorem v obalu proti sobě. Hřeben řízení tedy musí vlevo i vpravo proti hraně obalu být stejně vystrčen. Stejně tak je označen tisícihran volantu a hřídele.
Tady je to jinak,musíš oddělat manžety a máš tam přesnou vzdálenost mezi kloubem řídící tyče ke skříni převodky,je tam 30,5mm a to musí být na obou stranách,pak máš řízení vystředěné a můžeš montovat. V tý příručce až skoro úplně dole,kapitola řízení 48-23
Ano to jsem v DP čet ale servo je uplné nově Borsehung Germany (4 roky záruka) na všech šroubech a i na manžetách je modra čara jako origo pečet. U prodejce mi bylo řečeno, že se to může přímo montovat.
Radši bych tu manžetu sundal a přeměřil to. Stačí aby jsi to nasadil třeba o dva zuby vedle než má být a už si strháš spirálku airbagu. Pokud na tom pastorku nebyla žádná zarážka aby se to nemohlo pootočit tak to udělej určitě. Ve vymontovaném stavu zase není tak těžké s tím otočit,a při manipulaci k tomu mohlo klidně dojít
Mohla by to být zarážka,jde s tím pastorkem otočit? Pokud ne tak máš vyhráno,nemusíš nic sundávat,vytáhneš ten kolíček,namontuješ řízení a je to. Každopádně nějaký montážní návod k tomu řízení nemáš? nemyslím DP,ale přímo od toho řízení
Tahat za tyče tím nic nezmůžeš,to je velký převod. Vem sikovky,pastorek obal nějakou silnější gumou aby jsi nepoškodil ozubení a zkus s tím otočit. Jde ten kolíček vytáhnout nebo ne?
Ten kolik není na nic pastorkem lze otáčet když se vemou siky ale nemůžu se dostat na hodnotu a 30.5mm. Měřil jsem levou a pravou stranu a jsou tam jiné hodnoty měl si pravdu při převozu se to posunulo. Když pootočím pastorkem tak mám na levé straně 31,89 a na právě 32,20 netuším jak to přesné vystředit na těch 30,5mm. Na levé straně je možné nasadit klíč 22 ale na pravé straně nelze fota přiložené.
To už je možná tím řízením,je vyrobené v jiném rozměru jak to není originál. Dej to aby to mělo cca těch 32mm na obou stranách,na nějaké setině milimetru nezáleží. Ta setina to už se doladí na geometrii. Volant v rovině a neměl by být problém
Asi na tom něco bude servo je nove 2015 a je trochu odlišné i když je to prvovýroba originál. Jinak se mi levá strana podařila upravit na 31,34mm a pravá na 31,30mm víc už to nesvedu nastavuju to už asi 2 hodiny práce pro klidné povahy. :D Jakýma kleštěmi mám stáhnout ty spony na manžetách když neseženu origo kleště.
Na Fabii byly dva typy KOYO a TRW, není možné, že je to tak i na octavii a on má ten druhý typ?
BORSEHUNG cc-autodily.cz/... od koho berou díly netušim ale co to mám rozbrané ta tyčích je tam VW, audi loga. A je mi to popravdě jedno už chci montovat a jezdit,
Je na to záruka 4 roky tak uvidím.
Jestli tam jsou ty svorky co mají na fotce,tak to se nejlíp scvakává obyčejnými kleštěmi na hřebíky,zaklesneš zoubky,zmáčkneš kleštěma,úplně jednoduše. Teda za předpokladu že jsi tu svorku demontáží nezničil.
Tímhle
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.