Nejste přihlášen/a.
zdravím,prosím o radu,po čem jít. favorit,první stříkačka. za studena startuje na drc,bez plynu. start za tepla většinou totéž,ale občas prostě nechytne. startér točí a nic. pokud při teplém startu šlapu po plynu anebo držím plyn v půlce,má snahu chytnout,ale po puštění klíčku opět chcípne. svíčky a kabely nové,hallův snímač jsem měnil. olej,vodu to nežere,spotřeba a výkon normální. když ten křáp nechám na pokoji a za hodinu se k němu vrátím,nastartuje bez problémů...
A co diagnostika? ukazuje to něco? Můj tip je čidlo teploty vody,dává nějaké zmatečné údaje a ten motor se za tepla zkrátka uchlastá. Stejně tak to může být desítky jiných příčin,chce to prostě na tu diagnostiku napojit,jinak budeš hledat metodou pokus omyl
ehm,fáčko jde napojit na diagnostiku? to jsem netušil... uchlastání tam bude,je cítit benzin,ale netuším,proč. čidlo teploty vody najdu kde? tedy krom toho na chladiči,které,mslm,jen spíná ventilátor...
Jestli je to BMM,tzn první stříkačka tak jde. Čidlo teploty vody je zezadu na sacím potrubí. Ona pokud řídící jednotka ztratí signál od čidla teploty vody,automaticky nastaví teplotu na nějakých -40. To znamená že výsledná dávka paliva je tak vysoká že se teplý motor zkrátka uchlastá-čidlo může někdy jít,někdy ne a proto to třeba děá jen občas. Může to mít i jinou příčinu,odcházející trafo například. Nějaký uklepaný spoj nebo zoxidovaný kontakt. Může být problém i na samotném vstřikovači,že už občas zkrátka odmítne poslouchat. Prvně tomu nech tu diagnostiku,dál uvidíš,tam by se špatný čidlo ukázalo jako sporadická závada
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.