Nejste přihlášen/a.
český zákon toto neřeší, v USA tato auta nemají číslo karoserie, maximálně výrobní štítek, když to bylo na STK v minulosti v pohodě, nevidím důvod proč by najendou neprošlo
řešit se to mělo při dovozu, při registraci předložit stanovisko výrobce ( akreditovaného zástupce značky pro ČR) který by potvrdil že toto auto bylo vyrobeno podle americké normy pro USA trh a ne podle EU legislativy která vyžaduje ražbu na pevné části karoserie, podle mého názoru na toto měla být udělena výjimka ( uděluje pouze MDCR ještě před scvhálením vozidla)
To co píšu musí znát každý normální technik STK... já bych se jich zeptal, v čem vidí najednou problém, když mustang opakovaně bez problémů prošel jejich linkou
Běžný úřad nemá oprávnění k udělení výjimky
Obrátil bych se na výrobce a požádal o stanovisko
český zákon 56 téměř vůbec neřeší problematiku identifikátorů, konkrétně vůbec neřeší dodatečné vyražení čísla VIN na pevnou část karoserie u vozidel, u kterých to nevyrazil výrobce...proto se domnívám že je vše ok a se stanoviskem výrobce bych bez obav vyrazil na STK
Měl jsem vozidlo Eagle Talon. Také výroba USA a následně dědictví do ČR. Vždy procházelo bez problémů. Při dovozu v roce 1991 nikdo v TP chybějící vyražený VIN neřešil, takže žádná vyjímka. Výrobce již neexistuje.
Nakonec pomohla vedoucí na odboru dopravy. Nechal jsem udělat VIN náhradní technologií a bylo po problému. Jestli to bylo přesně dle předpisů nevím. V TP byl zápis o náhradním ražbě a na kastli nové VIN. Co víc si může STK přát.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.