Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Panel přístrojů

Od: radek22 odpovědí: 11 změna:

Zdravím, u Škody Fabia I, rok 2002 mám už od koupě problémy s panelem přístrojů - jak jsou kontrolky, tachometr...

Když zapnu stěrače (cyklovač nebo normální stírání), tak se stane, že když sepnou stěrače, na panelu přístrojů se rozsvítí všechny kontrolky stejně jako když před startem otočím klíček do první polohy, dále se vynuluje denní počítadlo kilometrů a vymažou se všechny údaje palubního počítače včetně obou pamětí (dlouhodobá i krátkodobá) a z původně navoleného údaje (třeba průměrná spotřeba) se palubní počítač samovolně přepne do režimu hodin (denního času) a navíc i spadnou ručičky všech ukazatelů trhavě na nulu a hned zase vyskočí na aktuální hodnotu ( např. ručička tachometru spadne z 80 km/h na nulu a hned se zase vrátí třeba na 80 km/h, podle toho, jakou rychlostí jedu). Pouze hodiny se nevymažou, zůstanou zachovány. Nedělá to po každém zapnutí stěračů, ale nepravidelně, někdy ano a někdy ne.

Když třeba 2x za sebou zapnu žhavení, také se vymažou údaje palubního počítače, počítač se přepne na hodiny a vynuluje se denní počítadlo. Prostě třeba při opakovaném startu bych musel dělat delší přestávky mezi starty, abych zabránil vynulování těch údajů. Ale někdy se stane, že údaje palubního počítače a denní počítadlo se vymažou i když startuji třeba ráno a poprvé, tedy žádné opakované starty. Také se mi stalo, že údaje palubního počítače a denní počítadlo se vynulovaly naopak při vypínání motoru a v okamžiku vypnutí motoru jsem si všiml, že ručička otáčkoměru klesá na nulu trhavě, stejně jako když sepnou stěrače jak jsem popisoval na začátku. Dělá to nejspíš už od koupě auta, třeba se původní majitel auta zbavil právě kvůli tomu. Tato závada je podle mě dost otravná. Poraďte mi prosím, čím to může být. Děkuji za radu

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

bud ta kabeláž v motoru na levém podběhu-musí dolů baterie i s držákem a filtrbox aby ses k tomu dostal

kabeláž rozplíst a kabel po kabelu skouknout jestli to není vyhnilí,

nebo ti odchází přístrojová deska

 

radek22

Auto jsem vybíral s mechanikem a i přesto jsem koupil vrak, když jsou s tím tyto problémy. Jak může odejít přístrojová deska? Slyšel jsem, že ty přístrojové desky odchází málokdy, třeba u Felicií 1,3 MPI jsem nikdy neslyšel, že by někomu odešla přístrojová deska. Tady u Fabií odchází přístrojové desky častěji než třeba u té Felicie?

fábie má přístrojovku plnou elektroniky a součástí je i imobilizér zrovna včera sem koumal jednu kde byla přístrojovka total

co říká VAG? píše náký chyby? dá se taky testovat v akčních členech

 

radek22

Auto jsem měl připojené na VAG, ale žádné chyby. Můžu se zeptat, jak se projevovala chyba přístrojovky u té Fabie?

zůstávala svítit kontrolka vody,blbnul palivoměr,padali ručičky tachometru a otáčkoměru a nakonec zhasla úplně a a už se ani nespojila s diagnostikou

Nevím jak to mají škůdky,potažmo přímo fóbie a jiný koncernový autí,ale na některých pomůže při některých "závadách"na palubce proletovat některé kontakty.Prohlédněte je zda-li tam nemáte studený spoj !

asd1

Na některých pomůže i jen očistit tišták (a zbavit se vodivého propojení)

 

radek22

Kdyby se musela vyměnit přístrojovka, jde nastavit, aby u druhé přístrojovky byl u počítadla kilometrů stejný údaj jako u té původní přístrojovky? Abych třeba místo původních 230 tis. km neměl u druhé přístrojovky třeba 150 tis. km. Jde to nastavit přes VAG?

 

radek22

Dnes jsme se známým automechanikem zkontrolovali ten kabelový svazek v motorovém prostotu a ten je v pořádku, takže chyba bude asi v přístrojovce. Jde nastavit, aby po výměně přístrojovky byl na počítadle ujetých kilometrů stejný údaj jako u staré přístrojovky?

karel1234

Nastavit to jde,ale proc bys to delal?Behem chvilky ti stoupne cena auta o par tisic

Prešiel som si tým pri kúpe auta.Mal som nakoniec vadnú prístrojovku.Ak by šlo len o prespájkovanie dosky veľa ľudí by tento problém vyriešilo ale neviem o nikom komu toto pomohlo.Obyčajne sa vysušia elektrolyt.kondenzátory na vstupe od napájania,alebo odíde ten veľký stabilizátor..je tam nedostatočné chladenie.Štandardne býva zvykom výmena celého panelu,nakódovanie kľúča-,immo,nastavenie servisných intervalov,prepis VIN v prístrojovke.Prestavenie km ide smerom dole aj hore..ale to už je mimo poradne..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]