Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat majitlů dacie sandera 1.2 Arctic v bílém provedení, je pravdou, že bílá barva karoserie má vliv na rezivění? Další dotaz , motorizace 1.2 údajně skončila a má ji nahradit SCe 70 ( tříválec ) Škodovkáři (někteří) tomuto provedení ( tři válce ) nepřišli na chut. Odpovídejte prosím jen z vlastní zkušenosti , dík předem Olin
To s tou barvou karoserie bude kravina. Na reznutí mají vliv jiné věci,napřiklad a hlavně,kolik toho najezdíš v zimě v soli a taky jestli třeba dáš impregnovat dutiny a podvozek. Tříválec obecně je prostě nepřirozený motor,na 4 doby tři válce,i když je tam vyvažovací hřídel,běží znatelně s většími vibracemi než čtyřválec,hlavně na volnoběhu. Když ještě v době spolehlivých motorů přišel tříválec HTP do škodovky,lidi si mysleli že už nic horšího být nemůže. Až časem zjistili že nesmyslná honba za emisními limity vytvořila ještě větší bazmeky s ještě horší životností a ještě mnohem vyššími provozními náklady.
Pokud to jde,koupil bych spíše čtyřválec,takový příplatek už to nebude a budeš mít v rezervě větší množství výkonu a spolehlivější motor který se ti nebude na křižovatce třepat jak ratlík
Bila barva a zvysene reznuti je blbost.Dnes jsem byl v dacii salonu se znamym,mel zajem o dacii mcv a dozvedel se tohle.Jiz nejde objedna,protoze konci soucasny model a prijde v rijnu facelift.Konci u dacie i motor 1.2 55kw a v zakladu bude trivalec 1 litr 55 kw.
Naopak bílá barva má výhodu v tom, že se ti po deseti letech nezačne loupat vrchní lak jako na metle. Nejchoulostivější je vínová metalíza. Bílá barva je v létě doře vidět na silnici a auto se od slunce tolik nepřehřívá. Co se motorů týče, Svět motorů psal, že jedna šestky do nových dacií nebude dácia dávat od rencka ale od spřáteleného nisanu a že to bude fakt dobrý lety pověřený motor. Možná i ten tříválec bude nakonec dobrá změna.i když ani já na pohádky o nízkoemisních tříválcových vynálezech moc nesázím.
Presne jak pise totak. Jeste bych dodal, ze kdyz bodes potrebovat opravit neco na laku, tak te bila nezruinuje a jeji odstin lehce v servisu trefi. Ruzne metalizy - tezko. Pak treba kvuli dverim lakuji cely bok auta... takovy nesmysl. Moje manzelka mela renault zlatou perlet a kdyz jsme bouchli, barva stala vic nez samotna oprava. Priplacet za ruzne perlete a metalizy je dle meho nazoru hloupost. To je to, ze si ve vsem hrajem na krasu.
S trivalcem bych byl taky skepticky
Tak to pak ale záleží hlavně na kvalitě lakovny. Já mám na autě taky hodně specifický odstín barvy. Tenkrát jsem couval z garáže jak idiot,a škrábl jsem celý blatník. Z lakovny se blatník vrátil v úplně jiném odstínu,tak jsem tam jel že chci vrátit peníze,to se mi nakonec povedlo. Tak jsem jel do jiné lakovny,tam jsem přinesl víčko od nádrže,spektrometrem to změřili a namíchali na chlup stejnou barvu. Doma jsem pistolí blatník nalakoval sám-to už šlo jenom o tu vrchní vrstvu. A nikdo by nepoznal rozdíl od zbytku auta,ani při pohledu z blízka.
A jinak se taky přikloním k názoru,že i po 20 letech může být lak pořád hezký,ale pokud splníš dva předpoklady 1.) že se ti auto nebude den co den smažit na slunku před panelákem a 2.) že to občas(tak 5x do roka)přeleštíš voskovou leštěnkou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.