Nejste přihlášen/a.
Musíte předně dát pozor na průměr a vestavnou hloubku nových repro. Obojí musí být vybráno s ohledem na možnosti, co se do dvěří vejde.
Co se týče výkonu, tak pokud je budete připojovat přímo na autorádio, tak je to celkem jedno. Snad všechny repro mají vyšší výkon, než to, co dokážeb uživit autorádio.
Bývá to na tom repráku napsané. Pokud místo 4 ohmů dáte 8, nestane se nic ale bude hrát 1/2 výkonem. Pokud jsou tam ale 8 ohmů a vy dáte 4 ohmy, spálí se koncák v rádiu.
Jasně, jen bacha, aby zůstaly správně propojeny ty dráty (jsou to propoje k ostatním reproduktorům).
No, netuším co vlastně bude výsledkem. Původně se měli vyměňovat dva repráky za lepší, ale ... jak dva na plus a dva na mínus? Reproduktory se zapojují sériově nebo paralelně. Pokud chceš vyměnit jen dva, dodržíš impedanci a schéma zapojení. Pokud chceš jen ty dva, ten zbytek nezapojíš. Ale už tohle co píšeš je na hraně, pokud je to originální zapojení v autě, riskuješ odprásknutí toho rádia nerozvážným zásahem.
Těžko takto hádat, ale osobně si myslím, že tam máte rozdělení na středobasový a výškový reproduktor. U továrních repro se to tak někdy dělá.
Tzn. Na hlavní repro (středobasový) jde signál z radia a současně dalšími dvěma dráty do výškového reproduktoru, kde je pomocí kondenzátoru provedené oříznutí spektra na výšky. (taková jednoduchá vyhybka)
Každopádně doporučuji to vyměnit komplet.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.