Nejste přihlášen/a.
dobrý den ja mam malotraktor mf 70. dnes jsem jezdil z obracečkou a vše v pořátku pak došel benzín, tak jsem ho dolil a pak nastartoval a jezdil jsem dál pak jak jsem dojel, tak jsem ho nechal schladnout. K večeru jsem ho chtěl sklidit do sdodoly a při startování slo velice těsko zatáhnout za startovácí šnůru. Tak jsem odtělal svíčku a protáhnul jsem a z otvoru svíčky vyprýsknul proud benzínu (palivový kohout jsem měl uzavřený) ve válci byla potopa všude kolem j já politý od benzínu, tak jsem ještě parkrát protáhnul a pak to přestalo jenom taký malý dým to je rosprašený benzín tak jsem osušil a přijednom vyčistil svícku a pak jem ji přidělal a stejnak se mi nepovedlo nastartovat tak jsem ho ottlačil do te stodoly. Není to náhotou jak jsem míchál benzín, olej, olovo (aretivo) že jsem dal více olova ne ze má?
No jestli jde benzin do válce tak bude problém v karbecu,buď se zasekl plovák nebo možná jehlový ventil
Wlezly vyděl jsi někdy malotraktor MF 70? Toje dvoutakt chlazený vzduchem Takže když se "kousne" plovák (č5) tak kde poteče benzin?Buď karburátorem ven nebo do válce to je tam co směřuje ta šipka samozřejmě že samospádem (přívod je číslo 6) nádrž je umístěna nad motorem .Nechtěl jsem být rýpavý ale když stroj stojí (nejede) a chci nastartovat a nejde pohnout šňůrou protože je válec plný benzínu tak to opravdu svíčkou(elektrikou) nebude
No on ten ventil může být i dobrý ale od něho vede (pokud se dobře pamatuju) cca 1/2metru hadice a to na zahlcení válce stačí.Každopádně rozdělat a vyčistit
To jako jak? Že tam teče přes trysku, jen tak samospádem? Pokud to teda není voda (smrdící po benzínu) která protekla prasklým těsněním. Můžete mi prosím upřesnit, jak díky zaseklýmu plováku nateče benzín do válce?
Nateče tam benzín samospádem když se sekne plovák.
1. Nádrž je nad motorem, který má většinou ležatý válec a ten je potom plný benzínu.
2. Voda to nůže být, protože jsou to motory chlazené vzduchem.
Mně se to také stalo u motoru JIKOV systému VARI. Pro jistotu jsem pak zastavoval benzín při delším zastavení.
Jestliže je palivový ventil OK a je uzavřený tak se nemůže motor utopit při vadném plováku karburátoru, logicky je to bl... .
Mám tento stroj doma, vcelku ho i používám. Má své mouchy, se kterými se holt člověk musí naučit žít. Několikrát se mi v karburátoru zasekl plovák, jehlový ventil zůstal otevřený a benzín vesele tekl přepadem v karburátoru na podlahu. Pokud by benzín tekl až do válce, viděl bych to na zaseknutý plovák a zároveň na ucpaný přepad v karburátoru. Jinak to snad ani není možný. Taktéž ti musí propouštět i palivový kohout, nemusí moc, stačí málo. Protože kdyby kohout těsnil, tak se prostě do válce nemá co dostat. I kdyby v karburátoru bylo všechno špatně a tekl jako Dunaj, když tam nic nepřitéká, nemůže ani nic téci dále.
Takže zkontroluj palivový kohout, zdali těsní a pak sundej spodek karburátoru a zkontroluj, jestli plovák chodí volně a zdali zavírá jehlový ventil.
Jen se ještě zeptám, proč tam leješ olovo? To máš čtyřtakt? Do dvoutaktu nemá olovo vůbec žádný smysl, sloužilo na mazání ventilových sedel a ty mají jen čtyřtakty.
Tak jsem na to přišel, plovak nedovíral. A asi jsem mněl palivový ventil kapku pootevřený. Tak jsem se ujistil (večer) zda je ventil uzavřený trošku jsem ho pootočil a ráno už ve válci nebyl benzín vůbec. Dekuji všem za vaše dobré odpovědi. A omlouvam se za chyby v textu. Děkuji
Jo a to olovo to mi mícha strejda ale tet jem si namíchal benzín sám protože strejda byl v práci. Ale moc to nedělám protože je mi 15let a trošku se bojím ze zadřu je to přece dvoutakt.
Dvoutaktní motor vůbec nemusí mít olovo. Olovnaté přísady do benzínu se dávaly kvůli netvrzeným ventilovým sedlům u čtyřtaktů,u motorů typu škoda 120,žigul atd. Bez olova by se jim zaklepaly ventily. Ovšem dvoutaktní motor ŽÁDNÉ ventily nemá,takže ani nepotřebuje olovnaté přísady,má pístový rozvod,ne ventilový. To olovo co tam lejete to je taková substance k ničemu,prostě to tam hoří bez efektu a dáváte za to prachy.
Na míchání benzínu není co zkazit,když je ti 15 tak snad umíš něco z matematiky. Nevím přesně jaký poměr tenhle motor vyžaduje,ale tipnu 1:30. To znamená na 30 dílků benzínu 1 dílek oleje...na 30 litrů paliva,1 litr oleje...a dál už si to odvodíš,na 10 litrů benzínu máš 0,333 litru oleje atd atd. Prostě to smícháš dohromady v nějaké čisté nádobě a naleješ do nádrže. Aby jsi motor nezadřel,hlavně musíš používat olej k tomu určený,tady bych si to tipnul na nějaký API TB,když dáš API TC nic nezkazíš,právě naopak,to je kvalitnější olej určený pro pily a křoviňáky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.