Nejste přihlášen/a.
Je to normální,když potřebuju seřídit ventily na feldě tak to pozoruju,hliníkový motor ještě tři hodiny po ohřátí byl vlažný,v garáži tak při 19 stupních. Při 30 stupních to může být klidně i déle.
Není na tom nic zvláštního,motor jsou poměrně bytelné kusy kovu,velké množství oleje a chladící kapaliny které jsou taky ohřáté,pod zavřenou kapotou kde to moc nevětrá,to než vychladne na teplotu okolí to může podle podmínek trvat. Samozřejmě v -20 to bude jiný než v + 30
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.