Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, dnes jsem demontoval hlavu a vysunul válec .Vzal jsem rukou za šlapku ,že vysunu píst více z motoru ale ten je stále na jednom místě bez pohybu do vnitř motoru a nebo ven. Když zatlačím rukou píst do motoru jde lehce i ven bez něajých vůlí do stran a nebo ven. Poraď te co by to mohlo být . Spojka? A nebo něco v motoru?
Děkuji
Všetko je v poriadku tak ako má byt.Ak zatočíte len ľahko pedálom,tak štartovacie patne sa tou rýchlostou neprekonajú tlak pružín a neodstredia a tým pádom sa nedostanú do záberu.Ak by to bolo v zábere,tak pedály by sa vám stále točili pri chode motora.Na babete je odstredivá spojka.
Ak je je piestný krúžok pridretý,tak dajte piest do petroleju,pokiaľ nebol roztavený a zliatý dokopy s piestom,tak sa uvoľnia.Nič nerobit nasilu,lebo prasknú.A krúžky musia zapadat do zámkov a ti zámky sú na pieste otočené tak,aby spoj piestného krúžku nevychádzal na nasávaci a vyfukový kanál.
Ak si obrázok zväčšíte,tak uvidíte zámky na krúžku,6e sa vám pretáča krúžok,tak to bude tým,že ho nemáte stlačený alebo chýba zub zámku na pieste,vtedy by som doporučil dat spravit výbrus.
ještě mám obavu abych dobře zasunul pístní kroužky do válce .V těch drážkách jsou nějaké zámky a nebo pistní kroužky se protáčí kolem pístu dokola? Jsem laik, tak mě omluvte v těch neznalostech
Tak horní pístní kroužek se dá otočit dokola pístu ten spodní se mi zdá,že je přidřenej na jedné straně v drážce pístu .Nejde sním pootočit
No jo,vlastně to je dvoutakt,tak beru svoji předchozí odpověď zpět. Jen kroužky se musí každopádně pohybovat,nesmí být zapečené
Pístní kroužky musejí být volné,namočit do benzínu,uvolnit,rozchodit. Při montáži musejí být jejich zámky proti sobě pootočené. Myslím že zde nemají předem danou polohu,možná se mýlím ale většinou to tak bývá,dávají se jenom tak aby nebyly jejich zámky v jedné přímce kvůli kompresi. Pokud jsou pístní kroužky dva,tak dej zámky kroužků po 180° od sebe
Já být Tebou,tak se do motoru vůbec nepletu.Ty totiž ses ani nerozhlédl po návodu.
O tom,jestli chápeš zpřevodování odstředivých spojek ,ani nemluvit.Pokud chceš otáčet klikovou,musíš si sundat kryt magnety na pravé straně a točit tím rotorem magnety,které je nasazeno přímo na klikovou.
Napřed,prosím Tě literaturu nebo staršího,který tomu rozumí.Točils úplně proti převodu.Jako jedna otáčka šlapkou se rovná jedné otáčce pístu?
Kolikrát se otočí píst za minutu,aby to vůbec jelo? Teď si představte,že bys musel takhle rychle šlapat když Ti dojde benzín.
Pokud se nehýbe ojnice ve spodním oku klikové hřídele,tak je zadřené ložisko a bez rozpůlení a výměny celé kliky,s tím nic neudělàš.Zřejmě někdo zapomněl,že se u dvoudobého motoru musí přidat olej do benzínu.Zadřel jak kliku, tak píst.
Zabudol so vložit odkaz: moped-slovakia.sk/...
Je to odkaz na fotku ako vyzerá ten krúžok a nie na generálku motora.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.