Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
vyměnil jsem dvojkového superba za nového, vše super, ale co mě překvapilo, tak že ačkoliv má novější model papírově vyšší výkon 125 x 140 kW a vyší krouták 350 x 400 Nm a obě auta mají DSG, tak pocitově jsem zatím rozmrzelý, protože to auto je oproti tomu původnímu při akceleraci hrozně líné. Takle, to auto jede, když se dostane do otáček. Pak uuž je to poráda, ale když to přeženu, tak zatlačení do sedaček při rozjedzdu se nekoná. jinými slovy táhneto až od středních otáček.
Má někdo podobné zkušenosti, obzvláště kdo má najeto už více, mám zatím najeto jen 5000 km a dá se očekávat, že se motor zaběhne, ale nejsem si jist, že do té míry, co bych očkeával Díky.
Zakopaný pes je v tom, že u nového Superbu je ten uváděný moment pravděpodobně k dispozici jen při jízdě na vyšší převodové stupně. Při jízdě na nižší převody je točivý moment omezen na nižší hodnotu, aby se chránila převodovka, pro kterou je 400 Nm hraniční hodnota. Maximální výkon omezen není.
je to tím že superbéčko má jen jedno turbo, 140 kW dokonce nižší kompresní poměr než 110 kW / subjektivně pak nižní kroutící moment/ stačí přesednout do passatu bi.turbo HIGHLINE a poznáte ten okamžitý rozdíl, pokud chcete dvoulitrové naftové auto s maximálním výkonem snad ve všech otáčkách, jedině passat se 2 turby
také převodovka bude mít těžší stupně, je to složité, zvýšit výkon, snížit spotřebu a ještě splnit normu EURO 6...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.