Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Ford Focus

Od: marad odpovědí: 5 změna:

Zdravim,máte někdo zkušenosti s motorem 1.8 66kw diesel u staršího Forda Focuse 99?Jsou tyto motory nějak problematické nebo poruchové?Děkuji za rady

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Ak má riadiaciu elektroniku čerpadla na čerpadle,tak táto odchádza z dôvodu prehriata a cena opravy je dost vysoká.

 


0x
Bude to TDDI a to je nespolehlivý motor, berte raději Focus po faceliftu...čili TDCI, u kterého dejte pozor na stav turba a vstřikovačů

 

namez17

0x

Mám tento motor v Escortu r.v. 98 najeto 260 000km a bez sebemenšího problému, troufám si tvrdit že motor přežije auto samotné resp. karoserii.Vlastním 10 let a každý rok absolvuji dovolenou v Chorvatsku kdy mě auto ještě nenechalo ve štychu. Akorát je dost hlučný, jinak vřele doporučuji.

 

beetle*

0x

Dobrý den, ano, mám zkušenosti. Přes pět let toto auto vlastním. Rok 2002, kombi.
A nesouhlasím s výše napsanými odpověďmi.

Je to spolehlivé auto i díky absenci tolika "ku*vítek" co jsou v novějších verzích. Např. filtr DPF co už TDCi má, dvouhmotový setrvačník atd...
Jediná slabina je zmiňované čerpadlo, ale ne kvůli elektronice, ale kvůli (tuším že) hliníkovému domečku, které se "vymílá" a díky tomu se musí pořídit komplet celé.
Nicméně moje má najeto 242tis. km a čerpadlo stále původní. Takže nešetřit na výměnách palivového filtru a HLAVNĚ aditivech.
Jinak spolehlivé auto za pár korun, s nízkou spotřebou (550km české dálnice, pět lidí, kombi narvané až po střechu a průměrná spotřeba 5,6l - ne podle počítače, podle reality) Město v létě okolo 7-8l, ale moc se s tím nemažu Levné díly, spousta druhovýroby a plná vrakoviště. Motor je proti TDCi méně kultivovaný, je to takový traktůrek

Kombi nemá "rantl" v kufru, takže na spaní díky rovné ploše daleko pohodlnější, než např. Octavia v kombi rv 2008 (slova původního vlastníka FF, nyní právě Octavie)

Samozřejmě jde narazit i neudržovanou plečku, se kterou bude více problémů než užitku, ostatně jako u všech aut. A ohledně krádeží je na spodních příčkách tabulky

 

asd1

0x

Problém je čerpadlo a koroze. Chce to nastudovat typické projevy vadného čerpadla a při sebemenším náznaku nebrat. Reznou hlavně prahy vepředu/ vzadu, spodky dveří, zadní dveře u zámku a nápravnice.

Ceny jsou ale už tak nízko (slušný stav 1000 euro), že čerpadla bych se nebál - koupí se pojízdné a když motor zdechne tak se to celé hodí do šrotu a koupí další (oprava se nevyplatí - čerpadlo = i vstřiky a celé vedení paliva před čerpadlem včetně nádrže - drobné špony prakticky nejdou vyčistit a zničily by nové čerpadlo).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]