Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.Byl jsem z motocyklem na STK již po páte, motocykl byl zakoupený v ČR jako nový v roce 2005 a nikdy na STK nebyly problémy, na motocyklu nebyly prováděny žádné ůpravy, přesto nyní motorka na STK neprošla a mám provést úpravy, jak na konstrukci - umístění značky a stím související uchycení bočních kufrů ,tak na elektrice- zrušení přídavných světel, odpojení předních blinkrů, které nyní fungují zároveň s parkovacím světlem, při zapnutí tlumeného, nebo dálkového zhasnou a fungují normálně jako blinkry. Chci se tedy zeptat jestli je vůbec možné, aby motocykl najednou neprošel, když byl řádně přihlášen, podotýkám vše je původní.
Nejde o "hon" na motorkáře ale ve své podstatě o "hon" na nepoctivé techniky STK...
Na všem nejsmutnějkší je že tento HON opět dopadá především na slušné občany, v minulosti určitě docházelo k tomu, že technik STK nesplnil své povinnosti a neprovedl kontrolu tak jak měl. nebo něco úmyslně přehlédl...
Nikdy jsem neslyšel o tom, že by někdo vyhodil technika STK nebo že by stát zavřel celou STK z důvodu neplnění zákonných povinností...o vyhazování občanů z STK tady čtu denně...auto mělo loni VIN, dnes žádné VIN nemá, a to na té samé STK...v prosinci bylo ve ok ale v květnu na evidenčce nevyhovující...
Ted, když se od nového roku auta a motorky fotí, mají nepoctiví a zkorumpovaní technici strach, protože TEĎ už mohou dostat dočasný zákaz výkonu funkce technika na 5 let a peněžitou pokutu 50 tis Kč...
Bohužel opět to odsere slušný občan, mimo jiné tím, že MDCR "bojuje" proti nepoctivým technikům např. nesmyslnými a nadbytečnými evidenčkami platnými ne déle než 14 dnů - ( někdo se naivně A HLOUPĚ domnívá že se tak najednou "vykontroluje" to co se nevykontrolovalo za CELÁ DESETILETÍ...
Přitom bohatě stačí aby STK zkontrolavalo auto pečlivě a poctivě jednou za 2 roky...součástí každé TP v plném rozsahu je evidenčka...
Závěrem dodávám, že v naqšem státě funguje zajímavý asymetrický model výkonu veřejné a státní správy...povolení činnosti STK je v kompetenci Krajského úřadu (tedy i odebrání povolení, bohužel v zákoně jsem nenašel žádný rychlý nástroj jak toto povolení efektivně odebrat)...No a MDCR tyto STK odborně "řídí"...a kontroluje...přesně podle zákona...ale nemůže je pozavírat...
Samozřejmě na postup STK si mlůžete stěžovat, a to jak na KU tak na MDCR, když jsem volal na KU že si shsci stěžovat tak se člověk na druhé straně telefonu kroutil že nemá v podstatě žádné kompetence...
Dnes jsem hluboce přesvěčden o tom, že to takto prosadil parlament schválně...zajistil tak chaos a nesystémovost na dlohé léta dopředu...
Kdo zuruší krajské úřady, dá kompetence a peníze OBCÍM a navede ve státní správě skutečnou reformu a systém, to bude borec a zaslouží si žulovou sochu...
Je to celý postavený na hlavu. Díky tomu že si stát není schopný poradit s nepoctvými STK tak to zase jako tradičně dopadlo na všechny. Je v tom všem neuvěřitelný zmatek,zažil jsem případ kdy pána nechtěli pustit na technickou proto,že z jeho škody 105 nemohli načíst řídící jednotku,z auta jehož vrchol elektroniky je relé blinkrů a regulátor napětí Případů kdy u málo rozšířěných aut nemají správný kabel a vybavení na ŘJ je taky neuvěřitelné množství
Na přívěsném vozíku jsem dělal generálku a dával jsem novou čubu,která měla o trochu jiný rozměr než ta původní,tím pádem se celková délka vozíku zvětšila o závratý 1cm a tím pádem jsem neprošel..musel jsem jak retard vyříznout z oje 1 cm a celé to znovu svařit.
A nikde odvolání není,je to zanešený v registru a tím že pojedeš na jinou STK si nepomůžeš protože to tam na ně hnedka vyskočí. Myslím že ti nezbyde nic jinýho než jim prostě vyhovět,vítej v ČR vítej v EU..možná by jsi mohl zkusit soud ale to než se rozhodne tak ti motorka v garáži zhnije
Dobrý den, tak to asi záleží, na jakého technika jste na té STK narazil (jedná-li se pořád o tutéž stanici). Je neuvěřitelné, v čem se vrce jeden a co projde u druhého. Jak píšete, vozidlo bylo koupeno v ČR jako nové, tak v TP musí být vše uvedeno a podle toho má technik při kontrole postupovat (pakliže vše sedí, mělo by). Jak Vám může nařídit nějaké úpravy na vozidle, schváleném do provozu v ČR, to nechápu. To přece nemůžete, s výjimkou toho, co nařídilo postupem času třeba ministerstvo dopravy (kupříkladu dodatečná montáž zadních světel do mlhy na vozidla, jež je neměla, už nevím, který předpis to určoval, ale muselo se to, to už bylo dávno). Mám jiné vozidlo, Avii, také, jeden rok plný potíží, jeden technik se v tom hrabal, napsal závadu, že mi chybí osvětlení - boční poziční svěla, ačkoliv při délce mého auta stačí oranžové odrazky, pak jsem to uhádal s vedoucím STK, že udělal chybu (na to já se připravuji dopředu, protože tam kolikrát pracují lidé, kteří snad ty předpisy ani neznají), vozidlo nemá na délku více než 6m, pak stačí odrazky. Pak mi napsal, že auto nemá zadní poziční světla, se kterými se to auto z výroby nedodávalo, tak jsem je tam raději dal, at mám klid. Zvláštní je, že rok předtím (náklaďáky mají STK každý rok) to prošlo i bez těch koncových poziček na jiné STK. Prostě je to neskutečné, co se děje, co tam pracují za lidé. Jsem zvědavý, až jednou pojedu s pionýrem z roku 1962, ale tam možná sklapnou všichni, když vidím, že tomu asi málo rozumí.
Slyšel jsem podobné zprávy, na motorky se koná hon na homologace. Mám Kawasaki 800 VN s neorginál výfuky. Také zde ceskatelevize.cz/... 25 minuta
Na STK buzerujou chudaky misto aby resili zavazny prestupky jako napriklad ukrajinsky stehovaky a vyklizece sklepu s 30 let starou avii ktera si povinny ruceni poridi teprve kdyz nekoho prejede nebo naboura. je to smesny.
Jednoho pusti a jinyho nepusti, proste meri kazdymu jinak, to muzu potvrdit. Mne ti buzeranti taky nenechali projit, pritom minula STk byla uplne v pohode a vsechno jsem mel v poradku. napsal bych koknretne ktera svine to byla, ale v dnesni dobe abych se bal zverejnovat svoje zkusenosti. Jeste si to rozmyslim. Samozrejm e s Vami vsemi soucitim, ti buzeranti mne taky nenechali projit kvuli blbymu vejfuku. Dyt je to prece putna, co za vejfuk tam mam, je to nespravedlnost. A co jim je do zpetnejch zrcatek nebo do spz ze je trosku mimo uhel a nakrivo. Urednici na ministerstvu by zaslouzili zabit sracimizerny
Velmi přínosná rada!
Jen že asi měli pravdu ONI na STK, alespoň dle Vašeho hodnocení a Vašeho výraziva k nim!
Mě by jen zajímalo,jak spousta techniků-blbů-může vůbec dělat technika na stk,když za úplatek,ze známosti ani nemusí vidět auto.Stačí donést doklady a je to zařízeno,maximálně prý foto auta.Já být na jejich místě tak se pak klepu jako ratlík.Co když majitel auta je také omezený blb a má auto zkorodované tak,že může upadnout kolo nebo jiná velice vážná závada.Nedávno přece proběhla zvěst,že nějaký osel schválil na stk auto nějaký náně a přitom to bylo tak sežrané,že jí pak upadlä náprava!
Při kontrole bylo auto OK. Co jiného. Jinak to foto celkově, tj ze všech stran naráz. VIN, tachometr, ostatní detaily. Na monitoru to hned vidíte, ale to už je z serveru dopravy. Nějak sofistikovaně by to nějaký geek asi dokázal. Snímek běží po WIFI do serveru STK, s časovým údajem. Myslím, že dnes už to prakticky nejde bez přítomnosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.