Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chybějící VIN na motorce - přehlášení

Od: danys* odpovědí: 5 změna:
Ahoj.koupil jsem od známého Simpsona,rok výroby 1988, v krásném původním stavu, nicméně chybí vyrazeny číslo ramu. Štítek to ma,cisla souhlasi. Na STK mne samozřejmě vyhodili,protože to číslo ramu prý musí mít nafoceny. Jaký je nejlepší ofiko postup řešení? Díky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mzxy*

1x

pokud měl Simson z výroby ražbu VIN na rámu, musela být vpravo na trubce hlavového složení pod řidítky, hned vedle výrobního štítku, který je tam také, vpravo pod světlem

kdysi jsem měl starého Simsona S51 myslím že měl jen ten výrobní štítek a na něm 7-místné výrobní číslo, stoprocentně němel klasické 17-místné VIN podle normy ISO

na 350 / 634 jsme měl ražbu vč na rámu poblíž držáku motoru myslím na levé straně a když jsem to dal opískovat a nalakovat v práškové lakovně ( komaxit) tak to opískovali tak že tam pod komaxitem nebylo NIC vidět

Vyrazil jsem si to ve svazarmovské autodílně, zajel do práškové lakovny pro lžičku prášku a myslím že jsem to rozpouštěl v technickém acetonu a pírkem z vrabce tu ražbu přetřel vzniklou kašičkou, vše bylo ok

štítek se dá lehce vyjmout a přendat na jiný rám vymáčknutím nýtů z vnitřní strany hlavového složení po rozebrání

Pokud je SImson tak krásný a má původní lak, měla by tam ta ražba být...pokud tam byla provedena ve výrobě...

Ale nelze vyloučit že jde o slepenec a doklady jsou původně k jiné motorce...na burzách se pořád prodávají

 

mzxy*

0x

nejlepší ofiko postup je motorlku vrátit a příště si kontrolovat co kupuji

danys*

Jedna se o simsona ( starý verk, ovšem v pěkném původním stavu za smesnych par korun). Takže mi nejde o prachy ale o prehlaseni.
doplněno 03.05.16 16:46: Já si toho nevšiml, ze tam není. Az na STK. Jinak bych to tam asi napral raznicema a hotovo. Ti sasci ani nevěděli, kde ma to cislo byt.

 


0x

Osobně bych od jiného majitele simála zjistil přesné umístění čísla,typ a velikost ražby a pak sehnal stejně velké raznice a vyrazil si číslo sám.Stejně jsem to měl na pístu (měl jsem jej od novoty v 79 ale segra mi někdy kolem 89 zadřela motor,tak v mototechně ńový)technik že bez čísla nelze udělat technická a že musím někam kde to vyrazí.Zeptal jsem se a to je problém vždyt jste servis a raznici jistě máte,tak se sebral a za chvíli přišel s raznicemi a kladivem ,vyrazil číslo a bylo to.jenže to bylo někdy kolem přelomu století!

 


0x

Pokud se pamatuji, tak dřív nebývalo číslo vyraženo přímo na rámu, ale bylo pouze na štítku. Když se měnil rám, přenýtoval se štítek a bylo hotovo. Jenomže nové legislativní úpravy a nejchytřejší spisovatelé těchto úprav velmi často opomenou co bylo dřív podle zákonů a předpisů správné a pak vznikne takovýto bordel. Prodával jsem skutra Yamahu a taky číslo neměl. Nový majitel vyrazil a přihlásil. Musíte si ho někde nechat vyrazit a pak přijít s tím, že takhle je to od výroby. Rozeberte moto, vyražte číslo na místě dnes obvyklém, přelakujte rám, aby to vypadalo jako od výroby. Nic jiného, než malý podvod vám asi nezbyde. Hloupé zákony a předpisy si o podvody přímo říkají, když nedostatky, (které nedostatkem dříve nebyly) neumí řešit automaticky.


doplněno 04.05.16 08:43:

Je třeba si vyrobit nějaký pravítko, aby čísla byla hezky v rovině a ne cik cak.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]