Nejste přihlášen/a.
pokud měl Simson z výroby ražbu VIN na rámu, musela být vpravo na trubce hlavového složení pod řidítky, hned vedle výrobního štítku, který je tam také, vpravo pod světlem
kdysi jsem měl starého Simsona S51 myslím že měl jen ten výrobní štítek a na něm 7-místné výrobní číslo, stoprocentně němel klasické 17-místné VIN podle normy ISO
na 350 / 634 jsme měl ražbu vč na rámu poblíž držáku motoru myslím na levé straně a když jsem to dal opískovat a nalakovat v práškové lakovně ( komaxit) tak to opískovali tak že tam pod komaxitem nebylo NIC vidět
Vyrazil jsem si to ve svazarmovské autodílně, zajel do práškové lakovny pro lžičku prášku a myslím že jsem to rozpouštěl v technickém acetonu a pírkem z vrabce tu ražbu přetřel vzniklou kašičkou, vše bylo ok
štítek se dá lehce vyjmout a přendat na jiný rám vymáčknutím nýtů z vnitřní strany hlavového složení po rozebrání
Pokud je SImson tak krásný a má původní lak, měla by tam ta ražba být...pokud tam byla provedena ve výrobě...
Ale nelze vyloučit že jde o slepenec a doklady jsou původně k jiné motorce...na burzách se pořád prodávají
Osobně bych od jiného majitele simála zjistil přesné umístění čísla,typ a velikost ražby a pak sehnal stejně velké raznice a vyrazil si číslo sám.Stejně jsem to měl na pístu (měl jsem jej od novoty v 79 ale segra mi někdy kolem 89 zadřela motor,tak v mototechně ńový)technik že bez čísla nelze udělat technická a že musím někam kde to vyrazí.Zeptal jsem se a to je problém vždyt jste servis a raznici jistě máte,tak se sebral a za chvíli přišel s raznicemi a kladivem ,vyrazil číslo a bylo to.jenže to bylo někdy kolem přelomu století!
Pokud se pamatuji, tak dřív nebývalo číslo vyraženo přímo na rámu, ale bylo pouze na štítku. Když se měnil rám, přenýtoval se štítek a bylo hotovo. Jenomže nové legislativní úpravy a nejchytřejší spisovatelé těchto úprav velmi často opomenou co bylo dřív podle zákonů a předpisů správné a pak vznikne takovýto bordel. Prodával jsem skutra Yamahu a taky číslo neměl. Nový majitel vyrazil a přihlásil. Musíte si ho někde nechat vyrazit a pak přijít s tím, že takhle je to od výroby. Rozeberte moto, vyražte číslo na místě dnes obvyklém, přelakujte rám, aby to vypadalo jako od výroby. Nic jiného, než malý podvod vám asi nezbyde. Hloupé zákony a předpisy si o podvody přímo říkají, když nedostatky, (které nedostatkem dříve nebyly) neumí řešit automaticky.
Je třeba si vyrobit nějaký pravítko, aby čísla byla hezky v rovině a ne cik cak.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.