Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podtlakový karburátor na Babetu?Má to někdo?

Od: pip odpovědí: 8 změna:

Ahoj,zkoušel někdo dát podtlakový karburátor na Babetu?A jaký?To je takový,kterým se ovládá lankem jen sání a membrána podtlakem sama reguluje benzin podle podtlaku v sání

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Ja mám namontovaný tento a ide Babeta v pohode a viac ako 40 km/h a aj do kopca pekné tahá.: moped-slovakia.sk/...

 

mzxy*

0x

mám také dellorto a jsem spokojen, má boční sání a jen jeden šroubek k seřízení volnoběhu, sytič s páčkou který se po nastartovánáí sám vypne, původní karbec jsem pracně seřizoval s ppoužitím přípravku k nastavení plováku nakonec jsem tam dal dellorto který je bezproblémový, vhledem k hlacímu řetezovému kolečku většímu o jedne zub jede Babeta 43 km/h

 

pip

jenomže delorto je obyčejný karburátor.To znamená,že lanko otevírá sání společně s jehlou paliva.Podtlak je něco jiného.Tam lanko otevírá jen sací klapku a palivo si karburátor otevírá sám podle velikostï podtlaku.

fik

Pokud ten delorto funguje tak proč vymýšlet něco jinýho?

moto*

Také si tu otázku kladu. Navíc já to dělám naopak, z některých motorek podtlakový karburátor vyhodím a dám tam klasiku s plným ovládáním plynovým lankem. Už jsem udělal u pár motorek a funguje o moc lépe. Zjistil jsem, že biopřísady (bio*račky) v benzínu často zhoršují funkci memránových karburátorů, protože když se odpaří, zůstává po nich lepkavý paplajz a podtlaková šoupátka karburátorů nefungují jak by měly. O jedné motorky mi po dlouhém stání trvalo až 20 km než se karburátor promyl čerstvou směsí a motor začal dávat plný výkon. Dal jsem klasický karburáto a motor se může zbláznit jak točí.

Teď to mám v plánu i zkoušet na malého čtyřtaktního skútřika 50ccm, tam je podtlakový karburátor s elektrickým systičem, tak jej zahodím a dám tam klasický a jsem si na stoprocentně jistý, že bude fungovat lépe. Protože i ten elektrický sytič kterým je vybaven je pěkný bazmek. Budu tam muset mít tedy další lanko a nějaké ovládání, za tu práci to ale stojí.

 

mzxy*

0x

podtlak je nedřívě nutné vytvořit, na B nejlépe intenzivním šlapáním

 

pip

Já si zase myslím,že s membránovým karburátorem to bude ještě méně žrát.

fik

Nebude,k chodu motoru prostě potřebuješ vytvořit určité množství směsi s benzínem,když ji tam dodáš málo,motor nepojede jak má..je to babeta,obyčejný motor,který musí běžet nejblíže ideální směsi,to jest nějakých 14,8:1 a když dáš nějaký karburátor který bude dávat málo,nebo chudou směs,tak ten motor nepojede,bude to přidušený a to věru za úsporu nějakýho deci na sto kilometrů stojí.

Tady prostě nějaké zázračné řešení jak snížit spotřebu neexistuje,jediný co můžeš udělat je ten karburátor správně seřidt,správně seřidt zapalování

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]