Nejste přihlášen/a.
Ahoj,zkoušel někdo dát podtlakový karburátor na Babetu?A jaký?To je takový,kterým se ovládá lankem jen sání a membrána podtlakem sama reguluje benzin podle podtlaku v sání
Ja mám namontovaný tento a ide Babeta v pohode a viac ako 40 km/h a aj do kopca pekné tahá.: moped-slovakia.sk/...
mám také dellorto a jsem spokojen, má boční sání a jen jeden šroubek k seřízení volnoběhu, sytič s páčkou který se po nastartovánáí sám vypne, původní karbec jsem pracně seřizoval s ppoužitím přípravku k nastavení plováku nakonec jsem tam dal dellorto který je bezproblémový, vhledem k hlacímu řetezovému kolečku většímu o jedne zub jede Babeta 43 km/h
jenomže delorto je obyčejný karburátor.To znamená,že lanko otevírá sání společně s jehlou paliva.Podtlak je něco jiného.Tam lanko otevírá jen sací klapku a palivo si karburátor otevírá sám podle velikostï podtlaku.
Také si tu otázku kladu. Navíc já to dělám naopak, z některých motorek podtlakový karburátor vyhodím a dám tam klasiku s plným ovládáním plynovým lankem. Už jsem udělal u pár motorek a funguje o moc lépe. Zjistil jsem, že biopřísady (bio*račky) v benzínu často zhoršují funkci memránových karburátorů, protože když se odpaří, zůstává po nich lepkavý paplajz a podtlaková šoupátka karburátorů nefungují jak by měly. O jedné motorky mi po dlouhém stání trvalo až 20 km než se karburátor promyl čerstvou směsí a motor začal dávat plný výkon. Dal jsem klasický karburáto a motor se může zbláznit jak točí.
Teď to mám v plánu i zkoušet na malého čtyřtaktního skútřika 50ccm, tam je podtlakový karburátor s elektrickým systičem, tak jej zahodím a dám tam klasický a jsem si na stoprocentně jistý, že bude fungovat lépe. Protože i ten elektrický sytič kterým je vybaven je pěkný bazmek. Budu tam muset mít tedy další lanko a nějaké ovládání, za tu práci to ale stojí.
Nebude,k chodu motoru prostě potřebuješ vytvořit určité množství směsi s benzínem,když ji tam dodáš málo,motor nepojede jak má..je to babeta,obyčejný motor,který musí běžet nejblíže ideální směsi,to jest nějakých 14,8:1 a když dáš nějaký karburátor který bude dávat málo,nebo chudou směs,tak ten motor nepojede,bude to přidušený a to věru za úsporu nějakýho deci na sto kilometrů stojí.
Tady prostě nějaké zázračné řešení jak snížit spotřebu neexistuje,jediný co můžeš udělat je ten karburátor správně seřidt,správně seřidt zapalování
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.