Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Emise plní ,ale neprojde

Od: harley odpovědí: 10 změna:

Fakt dobrý zákon - vůz normálně emise plní ( žádné nadlimitní hodnoty ) , ale technik zamítá z důvodu načtené ŘJ že tam jsou závady ! Přitom na diagnostice bylo vše vymazáno - závady jsou z minulosti sice v paměti ale vůz má naměřené standartní hodnoty .Co s tím?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

dejv111*

1x

Mám Citroen Xsara benzín 1,4i a měl jsem stejný problém. Chyba P0420 - nízká účinnost katalyzátoru. Vyřešil jsem to tak, že jsem auto dal maníkovi do servisu, který dělá STK. STK mám a co s tím udělali, mě nezajímá. Zaplatil jsem sice o 1000Kč víc než bych platil, kdybych šel sám, ale kvůli té chybě bych se stejně trápil s opravou, která by mě beztak stála víc jak ten litr navíc. Takže totéž doporučuji i Vám. Dejte to někomu, at Vám STK udělá. Vyplatí se to a máte klid. Oni mají na STK známé a ví jak to ochcat.

 


0x

Pokud byly závady vymazány a objevily se znova, znamená to, že nebyly odstraněny a stále tam jsou. Jinak by se "z minulosti" nevrátily. Jinak s Vámi souhlasím, že je to padlé na hlavu, pokud vůz plní emisní limity.

Takže Vám asi nezbyde, než závady odstranit.

 


0x
Tak ono stačí mít načipované auto a taky neprojdete...
trtr

Zdravím, toto není úplně pravda, pokud to dělá profík, tak auto může mít emise i lepší než tovární, viz VW Group kauza.

j*

Žádné načipované auto nemůže mít lepší emise. To je absolutní nesmysl někde od piva. Nemůžete mít vyšší výkon se současným sníženímn spotřeby a vyhovět emisním limitům. Když této lži věříte, je to na pováženou. To jako tvrdíte, že jsou výrobci amatéři a čekají na garážového umělce, který všem ukáže, jak se to má dělat?

Tak to je opravdu síla.

mám čiplý auto od profíků,s emisema problém nemám a dle mých propočtů to při běžným ježdění baští o cca půlitřík nafty na sto km méně -co vy na to?

 


0x

tak to si trochu protiřečíte... bud tam jsou a nebo nejsou.. pokud se je snažil někdo smazat a jednotka je vyhodila znova, tak máte auto v nepořádku a nemůžete čekat, že projdete, i když to splnuje limity... záleží taky, kde jste si to zavezl... některé stanice už jedou online a to už asi obejit nejde.. ale ten zákon je opravdu dobrý.. nejvtipnější na tom je to, že někdo vymyslí nějakou směrnici, jenže ejhle, ono ten postup není možné aplikovat u všech značek automobilu.. takže lidé jsou vyhazování z emisí se zánovními vozy a posléze se rychle píšou vyjímky... tomuhle říkám odbornící..

 


0x
Kdyz je smazete tak musite ujet nake km at se znova vytvori readiness kod.
Pokud porucha skocila zas , tak urcite to neni opraveno.

 

tycoon*

0x

Co s tím? .

Vymazání může pomoct jen u tzv. sporadických závad. Pokud je to nějaká trvalá závada, tak vymazání nepomůže, protože ta závada se po vytvoření readiness kódu znovu v diagnostice objeví. Pak je jediné řešení a to je opravit tu závadu.

Jaká konkrétní závada v diagnostice byla?

BTW V některých státech v USA se emise měří právě tak, že se jen načte ŘJ motoru a zkontroluje se, zda je tam vše OK. Nic se neměří. Právě proto byl OBDII protokol, respektive evropský EOBD protokol do aut povinně zaveden, aby se pouhým připojením na diagnostiku zjistilo, zda jsou emise OK nebo ne. To, že se o u nás kombinuje měření a diagnostika, je věc druhá.

 


0x

Proč neprojde je docela dobře vysvětleno zde.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]