Nejste přihlášen/a.
Fakt dobrý zákon - vůz normálně emise plní ( žádné nadlimitní hodnoty ) , ale technik zamítá z důvodu načtené ŘJ že tam jsou závady ! Přitom na diagnostice bylo vše vymazáno - závady jsou z minulosti sice v paměti ale vůz má naměřené standartní hodnoty .Co s tím?
Mám Citroen Xsara benzín 1,4i a měl jsem stejný problém. Chyba P0420 - nízká účinnost katalyzátoru. Vyřešil jsem to tak, že jsem auto dal maníkovi do servisu, který dělá STK. STK mám a co s tím udělali, mě nezajímá. Zaplatil jsem sice o 1000Kč víc než bych platil, kdybych šel sám, ale kvůli té chybě bych se stejně trápil s opravou, která by mě beztak stála víc jak ten litr navíc. Takže totéž doporučuji i Vám. Dejte to někomu, at Vám STK udělá. Vyplatí se to a máte klid. Oni mají na STK známé a ví jak to ochcat.
Zdravím, toto není úplně pravda, pokud to dělá profík, tak auto může mít emise i lepší než tovární, viz VW Group kauza.
Žádné načipované auto nemůže mít lepší emise. To je absolutní nesmysl někde od piva. Nemůžete mít vyšší výkon se současným sníženímn spotřeby a vyhovět emisním limitům. Když této lži věříte, je to na pováženou. To jako tvrdíte, že jsou výrobci amatéři a čekají na garážového umělce, který všem ukáže, jak se to má dělat?
Tak to je opravdu síla.
tak to si trochu protiřečíte... bud tam jsou a nebo nejsou.. pokud se je snažil někdo smazat a jednotka je vyhodila znova, tak máte auto v nepořádku a nemůžete čekat, že projdete, i když to splnuje limity... záleží taky, kde jste si to zavezl... některé stanice už jedou online a to už asi obejit nejde.. ale ten zákon je opravdu dobrý.. nejvtipnější na tom je to, že někdo vymyslí nějakou směrnici, jenže ejhle, ono ten postup není možné aplikovat u všech značek automobilu.. takže lidé jsou vyhazování z emisí se zánovními vozy a posléze se rychle píšou vyjímky... tomuhle říkám odbornící..
Co s tím? .
Vymazání může pomoct jen u tzv. sporadických závad. Pokud je to nějaká trvalá závada, tak vymazání nepomůže, protože ta závada se po vytvoření readiness kódu znovu v diagnostice objeví. Pak je jediné řešení a to je opravit tu závadu.
Jaká konkrétní závada v diagnostice byla?
BTW V některých státech v USA se emise měří právě tak, že se jen načte ŘJ motoru a zkontroluje se, zda je tam vše OK. Nic se neměří. Právě proto byl OBDII protokol, respektive evropský EOBD protokol do aut povinně zaveden, aby se pouhým připojením na diagnostiku zjistilo, zda jsou emise OK nebo ne. To, že se o u nás kombinuje měření a diagnostika, je věc druhá.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.