Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Mám takový dotaz.Mám fabii 1.2 HTP 40KW 2003 (167000km ,jsem druhý majitel ,předchozí byl deda,staral se o ní velice dobře a i já jsem nechal opravovat spoustu věcí),ale dozvěl jsem se,že docházi u tohoto typu k podpálení ventilů a tak se chci zeptat ,jak tomu zabránit a kdy se tato závada projevuje? Díky
to auto by se nemělo podtáčet jinak se tomu dle mě asi zabránit nedá je to konstrukčně špatně vymyšlený
ale je fakt že tu mam dva tydle motory známej má na tom přez 2OOOOOkm jezdí stim jako prase a bez problémů
a ta druhá je kámoška klidný šofér a v 6OOOOkm podpálený ventily a GO palice
a projevilo se to tak jako by vynechávalo zapalování na jednom z válců a svítila kontrolka emisí
a i když se přehodí svíčka,cívka,vstřik tak chyba stále zůstává na tom samém válci
Doporučuje se hlavně nešidit výměny oleje, používat oleje kvalitní a úplně nejlépe intervaly výměny zkrátit. Protože u tohoto motoru souvisí podpálení ventilu s přehříváním oleje od katalyzátoru, což vede k zakarbonování hydraulických zdvihátek (vymezují ventilové vůle), tím pádem nedovírání ventilů, které se díky tomu nechladí o sedlo a následuje podpálení. 40 kW verze na to trpěly velmi.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.