Nejste přihlášen/a.
Jistě že.. Mám o generaci starší pětku, tedy E39 a pořád se to nedá srovnat s Oktávkou II. generace.. Cestovní komfort je na úplně jiné úrovni, stejně tak jako jízdní vlastnosti..
Automatu bych se nebál, pokud bylo o auto dobře postaráno a do pětky se vyloženě hodí.
Jinak se divím, že dvojková okta už kvete, moje bmw z r. 2000 má kastli naprosto bez koroze.
A ze toho uzasneho mazlika s nesrovnatelnym komfortem chce zrovna vymenit za bouranou o rok starsi octavii. Jestli on v tom nebude nejaky hacek?
Co se týká koroze, tak BMW není žádný zázrak. Kdyby nebyla Octavia opravena nějakým amatérem, tak nerezavý. Co se týká oprav a dílů na BMW, tak opět žádná sláva. Octavia vede. BMW ale celkem slušně žere, takže je lepší Octavii nechat opravit za pár tisíc, než si doplatit za něco hodně podezřelého !
vzhledem k tomu že nevlastním společnost INWELT an "autorizovaný" servis BMW, doporučuji podobné značky pouze lidem kteří mají dostatek prostředků na opravy a údržbu, pak bych ale kupoval nová auta nebo auta na rok a systematicky je měnil
navíc se domnívám že 130 kw stačí na trojkovou řadu, na pětkovou je to relativně málo
ale pokud je auto v dobrém tehcnickém stavu, možná bych také váhal
BMW není zas tak poruchové, jak se tvrdí. A pokud má dobrý motor, tj benzin, tak jen podvozek a drobnosti. Elektrika je proti dnešním běsům jednoduchá. To auto bych ale nevzal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.