Nejste přihlášen/a.
Ještě bych poprosil o jednu otázku ohledně STK, mám zachovalou Feldu, najeto 118 tisíc km, ale původní tlumiče, které sice nejsou vyteklé, ani pružiny nejsou zrezlé, avšak účinnost tlumičů už je nízká a auto se v zatáčkách více naklání.
Vadí tlumiče v takovémto stavu? Jsou to ještě Originál tlumiče Škoda. Felda jinak brzdí naprosto OK, geometrie OK...
děkuji moc, Jakub
Píšeš už v otázce níže jestli nevadí jestli chybí zámky pásů. Nebylo by snažší než se ptát jestli projde to co chybí nebo co je špatné tak to auto dát prostě do 100% stavu?.
Vždyt ty zaklapávačky na pásy seženeš na každým vrakovišti všechny do stovky,tlumiče v originále komplet všechny i s uložením koupíš do 3500 korun,to snad zase není tak strašná pálka,vždyt dneska se třeba opravují dvouhmotové setrvačníky za 20 tisíc,co budeš dělat až ti felda doslouží a budeš platit tohle? opravy aut budou stále dražší a dražší kvůli tomu že výrobci budou nuceni hnát kvůli ekologii motory až na samou hranici jejich možností a osazovat je systémy jejihž údržba bude stát desetitiíce
Mě teda účinost tlumičů vždycky měřili,a to už i před zavedením té novely,takže pokud jsou špatné tak bych je vyměnil.
Naklánění jak už bylo správně řečeno nemusí být tlumiči,ale unavenými pružinami,i když tlumiče taky mají vliv,když už jsou extra v patřičných místech tak dovolí pružině větší stlačení a auto se opravdu více naklání. Nechat je změřit,to za určitý malý poplatek na tý STK udělají.
Nebo tam prostě jeď a když ti tam něco najdou tak to dej opravit,to je nejjednodušší řešení.a nový tlumiče opět použij originálky nebo ateso,nějaká čína je do roka vymlácená
Hmmm.já mám na svém citrísku stále ještě původní tlumiče a to má tachometrově 220 Tkm a se stočením odhaduji třistatisíc!A stálě jsou jako nové!
Ne nemám hydraktiv,jen klasika šestikulka s protipadacími zámky.Obyčejný systém je sice horší,ale zase méně poruchový.Holt daň za komfort a za to že se nemusí po cca 100 000km měnit tlumič jen za cca 150kč/koule každých 60000km kontrola a příp.dofuk!
Tak ono výdrž tlumičů je čistě individuální věc,auta která jezdí většinu času po pěkným povrchu tak jim tlumiče mohou klidně vydržet statisíce kilometrů pokud dřív neproreznou díky solení. Naopak auta co jezdí po okreskách nebo nedejbože pro dřevo do lesa tak ta výdrž je klidně 10x nižší. Mě vydržely originály tlumiče na feldě přední 190 tis a zadní 270 tis a to byly ve stavu kdy by je většina lidí ještě neměnila,auto jsem nijak nepřetěžoval a většinou jsem jezdil delší cesty po hlavnějších silnicích které přece jen nejsou až tolik rozdrbaný jako třeba okresky
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.