Nejste přihlášen/a.
Má někdo zkušenost s životností brzdových destiček u Škody Roomster. Mám ji rok starou, 15000 km a zdá se mi, že při brždění slyším tření, jako by byly brzdy ojeté?
Pro normální ježdění musí vydržet cca 100 tisic, kotouče 300 tisíc. Ale záleží na stylu jízdy. U mě je to takto. Ale já brzdím málo a velmi krátce a intenzivně. Na typu auta téměř nezáleží. Teď jsem měnil kotouče na VW T5 a najeto 334 tisíc, desky jsou čtvrté.
Brzdové desky slyšet můžete, zvláště pak jsou-li kotouče orezlé. Ale tomu se zabránit nedá, po pár zabrždění se rez obrousí a pak by již slyšet být neměly. Otázkou je, zda jsou brzdy v pořádku. Nedávno jsem koupil nové CITIGO a zjistil, že ve fabrice se nikdo nezabývá tím, že je potřeba některé věci mazat. Brzdy byly od výroby v katastrofálním stavu. Třmeny tuhé, čepy suché, desky napevno. Brzdy vzadu (mechanismy čelistí) suché, nenamazané. Takže "dodo" = DOdělejDOma, ale to je dnes skoro pravidlo.
To je záměr,tu záruku to nějak překlepe a potom hurá do autorizáku,samozřejmě aby byl třmen brzdy zničený a za drahý peníze koupit nový. To stejný i s kolovými šrouby. Já všechny auta co jsem kdy opravoval tak jsem šrouby a dosedací plochu náboje mazal grafitovkou a není problém,není problém ani s povolením šroubu,ani s přireznutím kola na náboj a že by se to povolilo?...to je směšný
Plovoucí čep brzdy musí být namazaný,mělo by tam být tovární mazivo na bázi nějaký vodní vazelíny,ale s klidem to snese jak grafitovku tak minerální vazelínu,zase takové teploty pokud to auto nejezdí rally tam nevzniknou,hlavně aby to bylo namazaný a s funkční manžetkou,aby do toho nešel bordel a voda
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.