Nejste přihlášen/a.
Zdravim Vás,
měl bych otázku zda je dobrá volba VW passat b6 Highline r.v. kolem 2006 s údajně najetýmy cca 200-250 000km v 2.0 Tdi 103 kW.
A dále které typy motorů u tohoto vozidla jsou a jakým se vyhnout a proč. Který je ten nejvhodnější? A zda je nějaký problém s auty s původem z ciziny.
Mám v plánu za něj dát kolem 150 000kč+-.
Děkuji za všechny informace užitečné při koupi tohoto vozidla. Uvítám každou radu i na kterou jsem se neptal.
Ještě jednu otázku bych měl. Co říkáte na automat DSG. Klasiku manuál nebo spíše DSG automat? Oni se tyto vozy dělají spíše s automatem. Nějaké klady a zápory? Děkuji!
Řekl bych, dobrá volba - hodně lidí ale nadává na DPF.
auto.cz/... je slušný popis s upozorněním na otáčky...
Často bylo jako taxi - váš nájezd je tedy reálný, pokud chcete jen to číslo na tachometru... Pak záleží na aktuálním stavu, jako u všech ojetých vozů. Je to vůz starý 9 let - takže předpokládejte náklady min. 20tis do začátku.
s kolegou souhlasím s tím DSG / tiptronic
Počítejte v případě FAP s velkou investicí... takže těch 20 tis vám stačit nebude...
A ještě zásadní informaci: Nikdo neprodává vůz, protože ho právě servisoval - to vše vás čeká - takže nikomu nevěřte, pokud to není se zárukou autorizovaného servisu.
2.0 TDI 103 kW se v té době do Passatu montovaly dva.
Jeden z nich má kód BKP, má hlavu s 8 ventily. Jeho hlavní nevýhodou je filtr opevných částic, který se zanáší, některé z aut už ho mají odstraněný, ale to se teď bude na měření emisí důkladněji kontrolovat.
Druhý z nich je BMP, má hlavu s 16 ventily. Ta někdy praskala, ale to už má většina aut vyměněno za kvalitnější. Největší problém jsou nespolehlivé piezovstřikovače.
U obou těchto motorů se při větších nájezedch může opotřebit pohon olejového čerpadla (hrozí zadření motoru), turbo nebo dvouhmotový setrvačník. čili mějte připravěny nějaké peníze bokem na případné investice.
Úplně nějhorší je 2.0 TDI 125 kW s kódem BMR, ten kombinuje všechny vyjmenované problémy dohromady.
Nejspolehlivější jsou u Passatu zážehové dvoulitry 2.0 FSI a 2.0 TFSI. Výrobce ale u nich bohužel počítal s 98oktanovým benzínem, což se ukázalo jako slepá ulička.
DSG jsou dvouspojkové rovotizované převodovky a nejsou moc spolehlivé, lepší je klasický automat Tiptronic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.