Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mám dotaz, mám fábku sedana ,nemůžu ted nastartovat auto. Vůbec netočí motor. Svítí červená kontrolka baterie a zlutá kontrolka převodovky motoru. Myslíte, že je už baterie NOK? Baterie je stará tak 6 let, pravidelně jsem ji každé 4 měsíce nabíjel.
Slabou baterii poznáte snadno. Při pokusu nastartovat se velmi neochotně, popřípadě vůbec, netočí startér. Palubovka je schopná celá zhasnout.
Jen pro doplnění, ta žlutá kontrolka pravděpodobně není od převodovky (o žádné takové ve fabii nevím), ale od elektroniky motoru. Proč vypadá, jak vypadá, nevím. Popis sedí dokonale. Vypadá jak převodovka nebo čerpadlo.
třeba ta baterie uplně odešla,je třeba měřit veme se voltmetr a měří se napětí na baterii při startu jak klesne pod 8V je baterie v háji
skusil bych to nastartovat přez start kabely pomoci dalšího auta jak to chytí máte jasno
To nemusí znamenat že je nabitá,když je už úplně zničená,může nabíječka klidně ukazovat že je nabitá ale prostě nenastartuješ. Může to rovněž být i porucha startéru,ale vše nasvědčuje že máš špatnou baterku
Baterka je "vysypaná", tedy vydrolily se mřížky, což je téměř okamžitá smrt baterky - dojde ke zkratu článku/ů. Bez výstrahy, bez známek poklesu kapacity. Velmi často k tomuto jevu dojde po dolití a dobití baterie. A jak píšete, už nelze nabít. Ale je to jedno, stejně by odešla za chvíli. Dnešní způsoby výroby a prvotního brutálního rychlonabíjení ihned ukrojí z životnosti několik roků.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.