Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Porucha na chlazení u feliciie

Od: julius* odpovědí: 6 změna:

Zdravím , mám prozbu mám Feldu 1,3 rok 96 . Nevím si rady přestal mi fungovat ukazatel teploty na displeji , a začala mi vařit voda v autě bud nefungují čidla na chladiči a na termostu jsem stoho neštastní . Voda se mi vrací přez nádobku ven , překontroloval jsem pojistky v še ok a stale nefunguje potřebuji poradit předem moc dekuji.

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ju*

2x

s největší pravděpodobností máte zaseklý termostat, víte kde je? / jsou i další možnosti jako těsnění pod hlavou.../ Nevíte - takže kontaktujte nejbližšího člověka co tomu rozumí...ten vám řekne co dál, nejezdit zavařite motor!

 


2x

začal bych výměnou termostatu,poté kontrola čidla a větráku na chladiči když proklemuješ čidlo musí běžet větrák,dále juknout do nádobky na volnoběch či při mírném plynu se ti musí do nádobky tou tenkou hadicí téct voda jak ne tak problém s vodní pumpou

když to vše selže je to možnost že kleklo těsnění pod hlavou

hlavně do vařícího motoru nelej studenou vodu!

julius*

Zdravím ,děkuji za tvou radu ale musím požádat ještě jednou o radu . Vyměnil jsem termostat na felině dále jsem vyměnil čidla jak na chladiči tak na termostatu .A bohužel stále nefunguje v kabině ukazatel teploty vody a zřejmě ani vrtule chlazení . I když jsem proklemoval dle Vaší rady vrtuly a funguje ale prostě při jízdě ani nevrkne . Prosím o radu díkessss
--

Aby ti na chladiči sepla vrtule musí bejt otevřený termostat to znamená že auto chladí na velkej okruh,poznáš tak že je chladič a ty velky hadice horký
Co ta voda vrací se tou hubenou hadičkou zpět do nádobky jestli ne múžeš mít v háji vodní pumpu
Skus jednu věc postav auto čumákem do kopce ohřej ho a opatrně povoluj čidlo teploty- ne vyšroubovat ! jen povolit až bude prosakovat kapalina někdy je problém to odvzdušnit tak si pomáhám takto
Když odpojíš budík teploty a kabel dáš na kostru de na přístrojovce budík teploty za roh? Jestli ano budik je o.k a problém je bud v čidle nebo je tam vzduch

 

fik

2x

Evidentně tomu moc nerozumíš,takže pravidlo číslo 1 odstav auto a nejezdi nebo ten motor úplně zničíš. To že auto vaří může mít v podstatě jen dvě příčiny,buď je zaseklý termostat=jeho výměna nebo je fouklé těsnění pod hlavou motoru,to už je dražší oprava. Úplně primitivní otázka-je tam dost chladící kapaliny?,to by vysvětlovalo i to že přestalo ukazovat čidlo,nemusí být v kapalině a tím pádem nefunguje-jízda s takovou závadou se rovná totální destrukci motoru,někde to teče nebo to žere motor

 

gumid

0x

rok 96 je širší pojem.

Termostat hliníkový jako u Favorita a čidlo mosaz jeden vývod.

Proklemuj čidlo teploty na kostru a budík musí ukázat přehřátí, jinak je vháji budík či vedení. Pokud čidlo neukazuje, tak je špatné samo a nebo je v páře a není ve vodě (potom je možná ucpaná ta tenká hadička přepadu z termostatu do vršku expanzky.

Termostat plastový prosinec 96 má čídlo se 4 vývody a to 2 z nich pro ECU a dva z nich pro budík. Opět při proklemování dvou pinů vedle sebe dojde k ukazání budíku maximální hodnotu.

Voda musí obýhat i v expanzce jako vodopád z té tenké dolů do té tlusté. pokud se to neděje, tak je ta tenká ucpaná a nebo ještě termostat neotevřel (děje se tento jev jen při otevřeném termostatu.

Jer správně vložen? Pérem směrem do motoru a tím nýtkem na kolečku směrem nahoru, aby se odvzdušNoval.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]