Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda felícia 1.6 teplota

Od: liki12® odpovědí: 11 změna:

Dobrý den, u mé škody felicia 1.6 jde teplota hrozně nahoru drží se ručička v této poloze. Je to normální?


 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Předně si zjistěte jestli opravdu je taková teplota. Budík může kecat. Vaří to auto? Běží při té teplotě ventilátor chladiče? Jestli je teplota opravdu vysoká, může to být termostat. Nebo taky těsnění pod hlavou.Taky může být vadné čidlo teploty.

Auto nevaří! Ano ventilátor spustí pří té čárce pod červeným.

layborr*

bude zasrané čidlo (zaoxidované ,rez ) co spouští ventilátor - výměna 130 kč

to ale vůbec neřeší, proč budík ukazuje při normálním provozu teplotu 110°C. Při dnešních teplotách tak vysoko může teplota vylézt tak maximálně při dlouhém popojíždění v koloně.

 

gumid

0x

Felda s novou tváří?

Bude zasraný chladič. Pošplíchej ho carlanem nebo čističem alu disků kol a po 5 minutách prošplíchej wapkou nebo zahradní hadicí. Pozor, wapem z dálky, jinak proud vody ohne plíšky chladiče. Po proplachu bude dostatečně vzdušný a průchozí.

Je to taková nenáročná první pomoc. Pak bych hledal závady jak radí ostatní.


doplněno 14.11.15 20:05:

U Felin 1.6 se může protočit vrtulka na vodní pumpě (je plastová na ocelové hřídelce). Začal bych její výměnou. Pak až těsnění pod hlavou.

 

jmhad*

0x

jo, tam jsou nějaké divné stupnice, tohle mám na teploměru také a tachometr mi ukazoval o 20 víc.

 

fik

0x

To rozhodně není normální,teplota by se měla držet kolem 90°,ta prostřední ryska. Budeš mít buď špatný termostat nebo čidlo na měření teploty. Začal bych tím jednodušším a to je čidlo.

V těchto teplotách při plně otevřeném termotatu může teplota takto vzrůst jedině při stání nebo velmi pomalém popojíždění v koloně,a pak musí sepnout ventilátor,při normální jízdě je tohle nereálné,felda má chlazení poměrně výkoné.

Poslední závada která to může být,jak už někdo psal,tohle je motor VW a jejich inženýři se rozhodli šetřit na vodní pumpě,plastové kolečko je nalisované na kovové hřídelce a po nějakém čase se protočí,potom kapalina neobíhá tak jak má a auto se taky přehřívá,pokud nepomůže výměna termostatu ani čidla,zaměřil bych se na tohle

 


0x
Sundej viko termostatu a koukni jestli neni uvnitř toho víka roztřelaná ta vzpěra o kterou se ten termostat při otvírání opíra či neni ruplej samotnej termostat ,je to vše umělohmotný a rádo to praská
A tady sem to na otcove feldě navíc po výměně vylepšil
skoda-club.net/...

 

pavelp*

0x

S feliciíí jsem měl jednou stejný problém, a došlo to až k tomu, že se nám začalo v koloně na dálnici kouřit z podkapoty - brzda se nevracela úplně zpět - tudíž auto pořád brzdilo

Auto brzdilo a proto se vám přehříval motor? Jak to spolu souvisí? Taky se mi podařilo při zaseklém brzdovém pístku na Feldě rozžhavit kotouč do běla, ale že by to mělo vliv i na teplotu motoru, to vážně ne.

fik

Možná to brzdilo tak intenzivně že musel celou dobu stát plynem na podlaze Jinak pokud se brzdám dopřeje každoroční prohlídka s namazáním vodících čepů a kontrolou pístků tak se nezasekne

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]