Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, u mé škody felicia 1.6 jde teplota hrozně nahoru drží se ručička v této poloze. Je to normální?
Felda s novou tváří?
Bude zasraný chladič. Pošplíchej ho carlanem nebo čističem alu disků kol a po 5 minutách prošplíchej wapkou nebo zahradní hadicí. Pozor, wapem z dálky, jinak proud vody ohne plíšky chladiče. Po proplachu bude dostatečně vzdušný a průchozí.
Je to taková nenáročná první pomoc. Pak bych hledal závady jak radí ostatní.
U Felin 1.6 se může protočit vrtulka na vodní pumpě (je plastová na ocelové hřídelce). Začal bych její výměnou. Pak až těsnění pod hlavou.
To rozhodně není normální,teplota by se měla držet kolem 90°,ta prostřední ryska. Budeš mít buď špatný termostat nebo čidlo na měření teploty. Začal bych tím jednodušším a to je čidlo.
V těchto teplotách při plně otevřeném termotatu může teplota takto vzrůst jedině při stání nebo velmi pomalém popojíždění v koloně,a pak musí sepnout ventilátor,při normální jízdě je tohle nereálné,felda má chlazení poměrně výkoné.
Poslední závada která to může být,jak už někdo psal,tohle je motor VW a jejich inženýři se rozhodli šetřit na vodní pumpě,plastové kolečko je nalisované na kovové hřídelce a po nějakém čase se protočí,potom kapalina neobíhá tak jak má a auto se taky přehřívá,pokud nepomůže výměna termostatu ani čidla,zaměřil bych se na tohle
S feliciíí jsem měl jednou stejný problém, a došlo to až k tomu, že se nám začalo v koloně na dálnici kouřit z podkapoty - brzda se nevracela úplně zpět - tudíž auto pořád brzdilo
Auto brzdilo a proto se vám přehříval motor? Jak to spolu souvisí? Taky se mi podařilo při zaseklém brzdovém pístku na Feldě rozžhavit kotouč do běla, ale že by to mělo vliv i na teplotu motoru, to vážně ne.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.