Nejste přihlášen/a.
To Vám musí sdělit bazar, jak to řeší. Páč se domnívám, žes Vámi nesedne nikdo do auta, abyste jeli hned na evidenčku a na přepis. Asi Vám sdělí, že budete jezdit na kupní smlouvu (ale to je protiprávní), že Vám doklady pošlou příští týden.
Jen jim dáte ověřenou plnou moc, oni vše zařídí.
Ale jen spekuluji, neznám Váš autobazar.
Doplním ještě obě správné odpovědi,zde již několikrát psaným nejlepším (pro kupce) postupem.
S prodejce a autem na STK udělat evidenční kontrolu /cca200kč/ (pokud je ke konci celá technická-udělat rovnou celou!-alespoň je možné prolézt s technikem i spodek auta).Oba s protokolem a (dopředu uzavřeným,popř "zapůjčenou" prodejcem) ZK na úřad zapsat změnu /800+ 0-10 000kč eko/ . A psolední bod-odvézt již svým autem prodejce a pak šupajdit domů!
Pokud bude prodávaný vůz z okresu místa bazaru -
na evidenčku asi s vámi nepojedou , (možná jo )
až po prodeji vám dají papíry do ruky a bud si uděláte evidenčku hned v místě bazaru a doklady jim dáte zpět k přihlášení - nebo , Vám dají OPM kpřihlášení a přihlašujete v místě poslední registrace ,
nebo uděláte evidenčku až doma a opět doklady posíláte zpět k přihlášení ,
pokud bude vůz registrovaný daleko o místa bazaru tak vše nechají na vás
přepis se bude řešit tak že ve 3xXXX bazaru nedostanete velký TP, protože bude momentálně někde jinde než auto...
možná ani malý, ale dostanete fakturu a prodejce v ní bude lhát že faktura nahrazuje technický průkaz po dobu jednoho měsíce...bez TP neuděláte evidenčku proto budete muset s registrací čekat...
Pop měsíci handrkování přijde poštou velký TP a vy s hrůzou zjistíte, že 5 místné auto je podle TP vedeno jako nákladní, s počtem míst k sezení 4...protože bylo kdysi firemní a kvůli odpočtu DPH to nechal majitel "přestavět" z M1 na N1.
Budete muset navštívit autorizovanou firmu, která vozidlo "přestavět" zpět na 5 místné, stojí to kolem 1500 - 3000 Kč...
Na evidenční kontrole vás technik upozorní, že se na autě obejevilo tažné zařízení, které tam při poslední TP nebylo, ale není legálně zapsámno v dokaldech, EK tedy bude nevyhovující...K tažnému nebudete mít typový list a úřad vám auto nepřihlásí dokud jej neseženete nebo tažné nesundáte a nepřinesete vyhovující protokol.
Ideální situace nastane, když se na evidenčce zjistí, že byl v autě vyměnen motor za jiný typ... K tomu Vám paní u přepážky oznámí, že vozidlo plní emisní normu EURO 2 , ale ekodaň zatím nebyla zaplacena...to máte další 3 tisíce...trochu hloupé pak bude argumentovat tím, že prodávající mi tvrdil, že zaplacena byla...zákon je zákon
Atd...
Závěrem...navštivte ten bazar, který poskytuje skutečné služby a na vše vás upozorní a se vším vám pomůže...jeen znám, ale je víc jak 800km na severu směr Hamburg...a prodávaná auta jsou tam dražší než u nás...
Postup při převodu vozu podle nového zákona z 1. 1. 2015
Zařídíme za vás kompletní registraci, ušetříme vás čekání na úřadech a cestovních nákladů. Nečeká vás žádné zdržení. Ihned po koupi s vozem odjíždíte.
2. pracovní den po koupi vám zašleme velký technický průkaz, se kterým dojdete na evidenční kontrolu na libovolnou STK.
Nejpozději 6 pracovních dnů od koupě nám zašlete protokol o evidenční kontrole, velký technický průkaz a ověřenou plnou moc ( formulář zde) na tuto adresu: AAA Auto Oddělení převodů, Dopraváků 723/8, 180 00 Praha 8
Provedeme za vás registraci a technický průkaz pošleme zpět.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.