Jezdim celkem se zachovalym pasatem (r.99), rocne asi 32tis. km., mam ho asi tri roky, za tu dobu 100tis. V prubehu jezdeni jsem udelal vetsi servis motoru, nechal jsem vymenit rozvody, vymenil preventivne hydrostely, nova vodni pumpa, napinaci kladka vc ostatnich vnejsich ozub kolecek a volnobezky altiku, dale vymena trubky pod turbem, cidlo nasavaneho vzduchu a vahy vzduchu Auto je spolehlive, ale snad 1000 much navzdory tomu, ze je spolehlive motoricky, neni rezave a ma uspkojivy vzhledm. Zavady: -vpravo nestahuje okenko (spatny motorek) -zrejme spatny prav hemocloub, trochu vybrije pri najizdeni do zatacky v naklonu, vzdy na jednu stranu. -natrhlamanzeta -horsi brzd.trmeny, brzdy piskaji, menil jsem nove destcky. -slabsi tah pri akceleraci, turbodiry.Udajne se nejedna o zatuhlou regulaci ale o podtlak turba.Nepada do nouze a zere okolo 5l. V lete na rovnkach i pod 5. Napr. Cesta do Croa 1000km me to vzalo prum.4.7km pri normalni jizde. Uz kenik jen nezhytne veci, uz se mi do auto moc invest.nechce, mam natocenych 350.000km a mak nyni vymenit rozvody. Co by se stalo odybych to oddalil o.50tkm, pokud auto vydrzi alespon do 400tmkm tak pak mu dat rozvody a ostatni. Myslite ze mi nepraskne rozvodak?
To vám nikdo nezaručí,vyděl jsem auto z rozvodama 200 tisíc km,slyšel jsem že praskl po 40 000.Preventivně můžete sdělat dekl a vizuelně skouknot
lojzek*
díky za tip, tak mohl bych pouze jen řemen bez ozub.koleček. Totiž musí se pracně zdělat celé čelo, zatím omrknu a jestli to bude fajn nechám na dalsích 50tkm a pak jen remen. No-co auto musí sloužit, a né abych do něj furt cpal, už jen to nejdůležitější.
Zdravím. Magor má pravdu. je třeba se alespon podívat jak na tom řemen je. Pokud budou zuby z vnitřní strany viditelně protlačeny na vnější je třeba ho vyměnit.
Nejde jen o to vyměnit řemen měl bys to udělat komplet řemen kladky vodní pumpa pokud se na to vyprdneš je to sázka do loterie no a pokud se ti to potká tak se ti ta oprava pomalu nevyplatí
Ne na TDi ale na obyčejném TD od PSA se stalo že maník neměnil VŮBEC rozvody-na originál z výroby se najelo přes 400 000km,ale spoléhejte na to! Doporučený termín výměny stanovuje výrobce a je lepší jej dodržet.Pokud je vše OK (kladky,VP a další,vše co je pod rozv,řemenem)vyměnil bych minimálně řemen!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.