Nejste přihlášen/a.
dělá se to jinak
oficiálně jste na pracáku a stát za vás platí pojištění
vozíze bouraná auta z venku, opravujete je, stáčíte tachometr a pak auta přihlašujete na matku, babičku, manželku, dceru a všechny příbuzné kterým za to dále pár korun
auta prodáváte na bazoši nebo s-bazaru, s tím, že k nim přidáváte legendu...koupil a dovezl jsem to pro babičku, apo důchodci, le je to pro ní moc velké...pro manželku moc malé...pro syna slabé...pro dědu moc výkonné...
Zásadně neprodáváte taxíky z Francie ani auta ze SRN po 10 majitelích s originálním techničákem, protože je to v něm napsáno...aby si náhodou nový štastný majitel nepřečetl, co si to vlastně kupuje
A už vůbec nedávejte novým majitelům doklad o nabytí z německa, jednak aby něvěděl, kolik jste na autě vlastně vydělal, navíc ti poctivější překupnící v SRN - arabové jsou schopni do kaufertragu napsat, že je motor "schade" nebo KO nebo "zwei front airtbag aus - non garante..." Pak by auto nidko nekoupil.
Když toto pochopíte, máte "autobazar".
Vzhledem k tomu, že nová auta prošpikovaná ekokurvítky budou brzy kupovat už jen firmy, které je odepisují z daní, včetně případných drahých oprav, bude o ojetiny bez elektoniky čím dál větší zájem...už dnes je jich jako šafránu...
za 10 let jste v balíku
No takhle to napsat - to jsem neměl v úmyslu a takhle jsem odpověď či radu nechtěl, ale dík
Kdyby to bylo před 3, 5 a více léty budiž, ale dnes kupující nejsou blbí ! Za poplatek 10- 15 tisíc Vám firma zajede i s Váma pro vybrané auto, až třeba do Itálie, když jste si ho na netu našel. Tak jaképak švindly! No třeba něco i jó... Mně, ale jde o to, jak funguje autobazar bez triků, jak Vy píšete. Měsiční prodej a odpočet to jsou prostory(nájem) , zaměstnanci, úklid, provoz, vybavení... A MUSÍ VYJÍT ČISTÝ ZISK !
Kupující jsou blbí, jinak by 3xAAA už nebyl a většina CZ bazarů by krachla...a jak tvrdí překupníci, každé auto má svého kupce
Pokud máte vlastní pozemek s elektřionu, vodou a unimobuňkou na frekventovaqném místě, můžete to zkusit
Nejnižsí náklady budete mít při prodeji auta přes internet, jinak vás fixní náklady na pronájem pozemku, vodu, elektrinu, topení, telefon a mzdy zaměstnance-ů za půl roku zničí, protože do zapadlých bazarů dnes nidko nechodí, auta se prodávají a předtím vybírají především po netu
dobře, to už je lepší, tomu rozumím, ale JSOU A FUNGUJÍ I TYTO MALÉ BAZARY... že by fakt jenom na tom principu, jak píšete dříve? TO BY BYL, ALE FAKT HUMUS!
trochu mimo dotaz, ale ještě doplním:
musíte mít bohatou slovní zásobu na psaní inzerátů: špičková škoda octavia, miláček rodiny, mé druhé dítě, stoprocentní kilometry, jezdí parádně . Na jednu takovou jsem se jel podívat a když jsem to viděl, bylo mi z toho šoufl. Samozřejmě, byl to překupník, který těsně před mým příjezdem musel náhle odjet a nechal doma u auta manželku
Musím vás upozornit na maličkost - jestli nakoupíte 20 vozů, budete mít investici do 20 vraků, které nemusí nikdo chtít. Aktuální hit je nabíze něco, co zrovna nemáte, ale pro zájemce dodáte do x dnů... a po převzetí nevratné zálohy.
Pak zajedete do jiné země a koupíte vůz, který si vybral někdo přes internet a nemá čas pro něj jet. - Vůz vysajete, umyjete, hodíte cenu +50% a hurá, za chvilku milionářem...
Jenže on je ten vůz vadný - klient raději nechá 5tis zálohy u vás, než by si koupil tu šunku za ty prachy - co pak s tím vrakem? Prodáte ho místo za 100 jen za 50tis - exekuce a smyčka na krku - ...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.