Nejste přihlášen/a.
Kotuce BOSCH a dosticky TRW-udajne sa davali aj do prvovyroby.Auto je Fabia 2002.
doplněno 07.10.15 07:41:Nepísaným pravidlom je že 3 sady doštičiek sa zoderú kým odíde kotúč.Tá tvrdost je tam dôležitá.Zvlnenie kotúčov môže skutočne nastat aj po 500km od výmeny pri prejazde horského priesmyku alebo dlhého klesania v daždi.Tam to máte rovno aj zakalené.
Ve Škodovce origo mi dávali kotouče a byly po 500 km zvlněné jako prase. Jel jsem do Autokelly, kopil Starline a odjezdil jsem na nich 30000, než šlo auto do bazaru. není problém v kotoučích od Starline ale některých materiálech destiček. To je horší. Pravda zase ale je, že jsou měkčí, brzo se ojedou ale zase brzdí líp než tvrdší Ferodo. To je těžké.
já měl starline desky po 7000 km na plech a to se snažim brzdy šetřit ( brždění motorem ), ferodo už celkem šlo, ale osvědčili se mi ATE
mě původní origo škodovácké kotouče vydrželi 105t km (desky vždy škoda). Teď mám kotouče brembo, desky textar a zatím najeto necelých 45t km a jsou v pohodě.
Na nový kotouče se musí opatrně, jinak by se totiž mohli hned zkroutit
to je otazka protože dost lidí ty destičky zahoří a není problém.. nevim jestli to i někteří výrobci nedoporučujou.. záleží na jaké auto a jaká je cenová představa... za mě bud textary obojí nebo zimmerman kotouče a desky textar nebo i destičky ferodo premier hezky brzdily.. jinak ty levnější asi ferodo nebo starline a ferodo desky.. minimalně na zadek to použitelne je...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.