Nejste přihlášen/a.
Ahoj,dostal jsem starou sekačku na trávu s tímto motorem(briggs and stratton 35 classic),zjistil jsem že je to ventilový rozvod SV. A napadla mě věc jestli ten motor nepotřebuje aditiva nahrazující olovnatý benzín třeba jako stará škodovka. Pročítal jsem toho dost ale nikde jsem o tom nenašel nic konkrétního,bývalý majitel tam nic nedával a návod k obsluze už dávno není. Dal jsem novou svíčku a seřídil a vyčistil karburátor,motor chytá na drc a jede krásně,ale má už poměrně vysokou spotřebu oleje,musím dolévat tak po každém třetím sečení. Sekačka už je sice stará,ale mým potřebám plně vyhovuje tak bych se rád informoval abych třeba ještě nezaklepal ventily
Díky moc za rady
Do benzínu neprídavajte nič,tiež vlastním tento typ motora,značka,výkon.Vačka,čo ovláda ventily je v oleji,ak vám berie olej,tak by som doporučil vymenit piestné krúžky.Rozmer si zistíte podľa VIN na stránkach výrobcu: briggsandstratton.com/...
Taky přemýšlím o generálce,protože něco tam je prostě špatně,při každém startu po trošku delší době jde z motoru modrý kouř,jakoby to byl dvoutakt,po chvíli(nejspíš jak se vypálí olej co je ve spalovacím prostoru)tak to kouřit přestane. Svíčka zanešená od oleje není protože mám větší zahradu a jak to jede dlouho tak se ty usazeniny nejspíš stihnou vypálit.
Měl jsem dole hlavu a připadá mě jakoby se tam ten olej dostával přes sací ventil,myslím si že je vyjeté vodítko ventilu nebo dřík(je to u tohodle motoru kontrukčně možné aby se tam dostával olej přes ventily?)nějak si to tak neumím představit,s rozvodem SV nemám žádné zkušenosti
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.