Nejste přihlášen/a.
a pokud budeš muset udělat díru křížem přes (většinou kovovou) dělící přepážku, je potřebné ji udělat větší a kabel skrz ní vést s nějakou přídavnou izolací, třeba plastovou - gumovou trubičkou, průchodkou a pod.
Tahat + skrz díru v kovovém materiálu, připojeném na - pól aku, teda kostru, bez izolace je velmi nezodpovědné. Otřesy se izolace vodiče brzo prodře a ohňostroj bude!
Jojo, od pojistky by to bylo lepší, nicméně řeším klaksony, které bych rád umístil pod kapotu, tudíž k nim přívod z baterky přes pojistku a relé no a do kabiny natáhnout tlačítko. Samozřejmě by šlo odpojit origoš klakson a místo něj napojit nové, nicméně chtěl bych zachovat původní a nové mít na zvláštní tlačítko.
Nevím jak to je u vašeho auta, klaksony byly někdy řešeny tak, že se spínaly ukostřením, ale at je to jakkoli, řešil bych to přímo z kabiny od spínače houkačky- souběžně bych natáhl kablík k novým klaksonům, připojil přes vypínač (nebo přepínač) ke spínači na (nebo pod) volantem. Druhý pól bych propojil s původním klaksonem. Takže pro houkání budete stále používat původní spínač v autě, akorát vypínačem budete přidávat i nové klaksony, nebo přepínačem volit, které mají reagovat. Je to tak i bezpečnější, protože pokud je to na pól "+" tak proud bude protékat jen ve chvíli houkání.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.