Nejste přihlášen/a.
Zdravím, jak radí kolega, doma kontrolovat rovinnost je blbost, navíc hlava se kontroluje i na defekty tlakováním. Někdy se mění i podložky pod ventily, zabrušují ventily a mění jejich vodítka a gufera a to doma asi neuděláte.
P.S.: Mercedes kontroluje hlavy na broušeném a lapovaném stole světlem.
Zdravím,
možnost je několik, záleží na tom, co máte k dispozici, případně co je pro vás dostupné.
1) rovinná bruska s magnetickou deskou a použít na kontrolu tzv. hodinky - pokud se jedná o litinovou hlavu
2) pomocí lapovací desky a tušírovací barvy - nejpřesnější metoda
3) pomocí tzv. radeca (materiál pro vybrušování řezných nástrojů) - orientační metoda
Jestliže je hlava dole, není tady co řešit. Přerovnat buď lehkým přefrézováním nebo přebroušením. Samozřejmě vyměnit gufera ventilů ! Stalo se mi, že mi to při srovnávání hlavy nedali nová gufera a přes ně mi to žralo olej. Samozřejmě to opravili a zadarmo práce !. To platí i při výměně řemenů akternátoru a napínání jiných řemené, jestliže na autě jsou. Servisy jsou dnes jen měnírny a na vše je předem musíte v objednávce upozornit. I na namazání každého šroubu olejem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.