Nejste přihlášen/a.
takhle to fungovalo kdysi, že si člověk koupil papíry stejného auta (většinou vraku) a postupně žádal výrobce o schválení změny karoserie a motoru a protože to byla stejná auta výrobce dal souhlas a takhle se to dostalo na nové papíry...
Jj. říkalo se tomu "přestavba". Taky jsem ji dělal - koupil jsem auto z Německa (r.v. 1988), vzal dovozní papíry, zašel na odbor dopravy a požádal o změnu - výměna karoserie, výměna motoru, výměna rámu. Zaplatil pár korun poplatek a aniž bych na auto fyzicky sáhl, na papírech auta z roku výroby 1969 stálo fyzicky auto z roku výroby 1988 Tento postup byl v určité době zcela běžný - aktuálně mám ve správě (tzn. že ne u všech jsem majitelem) 5 starých aut (papírově r.v. 1978 - 81) a z toho 4ks jsou právě tyto přestavby (např. na papírech z roku 1978 stojí auto r.v. 1988 a pod). Docela by mne zajímalo, jak by tohle šlo udělat dneska...
ten návod je k ničemu, protže i kdyby někdo podal 500 bianko žádostí, kam by uvedl jen osobní údaje, byl by úřadem písemně vyzván k doplnění žádostí o identifikaci auta a k předložení dokladů, zelené karty a protokolu...atd...
Zákonná lhůta k vyřízení je měsíční, proto budou podobná "řízení" dávno usnesením zastavena...
doplněno 04.08.15 12:03:k přestavbě je nutné koupit doklady spolu s vozidlem, které je v registru silničních vozidel vedeno jako nezaniklé...přestavbu pak lze udělat tam, kde je auto aktuálně registrováno...nebo auto nejdříve přepsat na sebe a pak jako registrovaný vlastník požádat o přestavbu...to znamená zapalti ekodaň, a pokud auto neexistuje, nepze nic púřevádět protže bez auta neuděláte evidenčku
A kdy jste auto koupila?ped koncem roku 2014?nebo včera?
Pokud loni a je v tzv.POLOPŘEVODU kdy je v TP psáno :Převedeno na :...xy a další údaje,pak máte opravdu solíka a navíc se ptáte i docel pozdě -termín byl do posledního června letošního roku!Pokud jste to auto koupila včera,před týdnem atd-tak se nic neděje a dorazíte další den!
prodat můžete cokoliv kamkoliv, ale české MDCR obeslalo členské státy s varováním a upozorněním na tuto skutečnost
všude jinde kolem nás jsou pravidla pro registraci auta ze zahraničí přísnější než u nás, tady vám na STK udělají dovozové protokoly i po předložení fíkového listu nebo lopuchu, o kterém prohlásíte, že je to zahraniční registrační doklad
na druhou stranu k českému autu s českými dokaldy vám neudělají evidenčku, pokud malý TP ztratíte...
kšeft je propstě kšeft, a stát který STK pověřil výkonem státní správy na své kontrolní a řídící funkce rezignoval, jak opakuje pan Babiš
podívejte do vyhledavače google, co bylo u nás zjištěno v rámci akce ČISTKA, je to skutečná ostuda, když na STK udělá technik protokoly například po předložení dokladu, kde je razítko francouzské zdravotní pojištovny..přitom má jít o F techničák...mimochodem k tomu je už platný judikát soudu prvního stupně
už vidím zahraniční policisty, techniky a úředníky, jak se nechají povyhazovat a pozavírat kvůli orezlé feldě v polopřevodu,. tam jsou zákazy výkonu činnosti doživotní
Koupím auto v bazaru, třeba holandsku. Bourané. Dovezu k nám. Opravím, dovezu zpět do bazaru. Vydělám hódně peněz. Vše je OK
Mno... dobře, ale co to má společného se zmeškaným polopřevodem?
doplněno 07.08.15 14:17:takjan - Přečtěte si znovu otázku. Tazatelka má auto, které bylo vyřazeno na základě nedodržení termínu ukončení polpřevodu. Tohle konkrétní auto by ráda znovu přihlásila. K čemu jí bude další auto koupené kdesi v bazaru v Holandsku a následně prodané zpět do bazaru, i kdyby mělo papíry legální a "křištálově čisté"?
Hmm, to je přesně původ aut z ESA - burané šroty z ferancie a holandska, posvařované z několika kusů...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.