Nejste přihlášen/a.
Zdravím, tak se opět na Vás obracím a žádám o Váš lajcký i odborný názor. Mám možnost koupit vozidlo pro tchýni. Ročně najezdí tak okolo 3 tisíc km, zbytek 5 tisíc by najela přítelkyně. Počítám tedy, že ročně vozidlo najede max. 10.000 km. Teď k věci.
Našel jsem inzerát. Škoda Fabia, r.v. 2006 model již 2007, lpg (bomba do 2018), motor 1,2 12V, pravidelný servis ve škoda auto včetně plynu, motoru a vše co k vozidlu patří. (nebourané) a teď k té věci. Vozidlo má najeto 373.000 km. Cena je slušná v podstatě o dost menší než se prodávají obdobná auta na netu. Prodávající dá záruku na motor a převodovku. A osobně si myslím na ty "dálky co stím budou obě jezdit" to stačí. Cca 7 km do vedlejší vsi a zpět, občas okresní město 15 km vše jen po okreskách. Na delší výlety máme jiný vůz. Takže tenhle by byl jen na takové to docrcání někam.
Zajímá mě Váš názor na najeté km. Není to moc? U Nafty bych se nepozastavoval, ale benzin s LPG? Děkuji za Vaše rady.
doplněno 29.07.15 17:23:Všem přispěvovatelům děkuji za rady. Vzal jsem si je k srdci a vozidlo odřekl. Poohledném se po jiném.
Někdo musel být pořádný masochista najet s tříhrnkem 373tkm. Já bych do takového auta nešel ne z důvodu kilometrů, ale z důvodu strachu kvůli motoru. Prostě těm tříválcům nevěřím a věřit nebudu.
Najdete 100 000 jiných kusů s menším nájezdem ,
navíc HTP -
doplněno 28.07.15 16:22:Prodávající dává záruku ... , nakonec to bude z AAA , ,
se ti něco potentuje a řeknou ti že jsi jel nepatřičně a je po záruce , kup si to , k tomu si přikup stan ,jak budeš stanovat před servisem .
doplněno 28.07.15 20:46:Tak je tady -
píší ,auto má drobnou vadu (takže vada bude dost velká) - překupníci lžou jak bazaristi , jinaak píše nebouráno ,
tak proč je svařovaná kastle v kufru levá strana ,
a také z fotek voda je nějaká zaolejovaná ( možná jen nádobka z minula )
doplněno 28.07.15 20:48:Podle RZ ji někdo ted koupil a raději hned prodává .
Souhlasím so ostatníma, do HTP s 370tkm bych nešel, navíc s LPG.. Mám sice auto, které má najeto 364tkm, ale je to skoro 20 let starý 2.0 (SR20De) a ještě poctivej japonskej motor a jezdí super, ale 3válec HTP s LPG? Asi ne...
Jinak na benzín to není hodně, při správné údržbě nevidím jediný důvod, proč by to nezvládl, ovšem pokud se jedná o normální motor, nikoliv HTP.. Vše záleží jen na tom, jak se k tomu kdo choval a jakou dostával ten motor péči..
Dobrý den. Nerozumím dvěma věcem.
1: Proč chcete kupovat tříválec s nájezdem skoro 400tis.km?
2: Proč chcete kupovat vůz s plynem? Vždyt s ním najedete "max.10 000 km za rok."
A mimochodem, tříválec v plynu je nejhorší, co může být, protože motor sám o sobě není spolehlivý (bavíme se o 1.2HTP) a v plynu je ještě poruchovější a jede ještě hůř než na benzin...
Do vedlejší vsi cca7km-tam úspora asi a plyn nebude nebot pojede pořád na benzín a 15km? tam bude úspora 0,0 prd.Zvýšené náklady (myslím cena za emise, revize LPG) to s nájezdem 10 000km byt je to "výhodná"nabídka moc výhodné nebude!Ale je to jen Vaše věc!abyste tu za chvíli nepsal že to nejede,že cuká na LPG,benzín,že má velkou spotřebu a co já vím co ještě!
jojo souhlasím, ono lidi, kteří o tom moc nevědí, tak si řeknou LPG=levný provoz.. za určitých podmínek tomu tak ale být nemusí.. při nejlepším to pojede pul cesty na benzin a pul na plyn.. stačí nabrat horší plyn a z auta je koza..což znamená vyčištění nebo výměna vstřiku... dále zminované revize, emise, nesmí se většinou parkovat v podzemkách, bomba, snížená bezpečnost..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.