Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
chceme si koupit ojetinu na LPG, ale rádi bychom se vyhli problému kdy v Citroenu jsme měli LPG typu AG, starý holandský typ, a dělalo nám to problémy, auto při přepnutí na plyn škubalo, málokterý servis to AG umí opravit,
Chtěla jsem se zeptat jak to s tím LPG vlastně je, jyké jsou typy a na co se při koupi zaměřit, děkuji
Základní dělení: starší podtlakový system s reduktorem (výhoda: seřízení směsi jedním šroubem, nemění se plynové vstřikovače-nejsou zde použity), novější system sekvenčního vstřikování (výhoda: nehrozí zpětný zášleh do sání, menší rozdíl ve výkonu) Sekvenčních systémů je mnoho! Nevýhodou koupě automobilu na LPG: často větší nájezd, často brzká investice: výměna nádrže (platnost vždy 10let) V jak cenové relaci se chcete pohybovat?
Děkuji za odpověď, jen jsem se chtěla zeptat co z toho je tedy to AG, dělí se na starší a novější? Vyrábí se ještě? Cenová relace je do 80 000Kč.
Vypadá to, že Váš system byl onen starý podtlakový, ale byl vylepšený servomotorkem, který komunikuje s řídící jednotkou a reguluje bohatost směsi. Nové systemy sekvenčního vstřikování jsou na čtyřválcový motor od 20.000Kč s plnou zárukou. Zvažte nové LPG, výběr ojetiny máte podstatně vyšší a šance na automobil s nižším nájezdem je velká. Vstřikovače LPG se taktéž mění (cca 80tis km) a nejsou úplně levné. LPG se vyplatí i do staršího automobilu, při ročním nájezdu 20tis km to máte vpodstatě zaplacené za rok.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.